Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@13:08:11 GMT

پخش زنده بازی‌ های فوتبال ایران در فرهنگسراهای مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۱۳۶

پخش زنده بازی‌ های فوتبال ایران در فرهنگسراهای مشهد

خبرگزاری شبستان:بازی‌های تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال در فرهنگسراهای سطح شهر مشهد به صورت مستقیم پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در کشور روسیه، تب و تاب فوتبال در کل جامعه بالا گرفته و اکثر مردم با طرفداری از تیم ملی فوتبال کشور به فکر دیدن هیجان انگیز این بازی ها و حضور در جمع های ورزشی و دوستانه می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد مقدس نیز در همین راستا برنامه ای را در فرهنگسراها اجرا می کند که بر اساس آن، بازی های تیم ملی ایران در سالن اجتماعات ۸ فرهنگسرای سطح شهر نمایش داده می شود تا عموم مردم از فضایی فرهنگی و مهیج در کنار خانواده ها بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، نمایش مسابقات تیم ایران در فرهنگسرای رسانه واقع در پارک لاله در میدان هفت تیر، فرهنگسرای غدیر واقع در بلوار رستمی، فرهنگسرای خادم الشریعه واقع در آزادی ۲۷، فرهنگسرای امت واقع در بلوار ولایت، فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در خیابان پنجتن ۴۵، فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن واقع در خیابان شریعتی ۴۵، فرهنگسرای ترافیک واقع در تقاطع بلوار مهران و بلوار دانشجو، مرکز فرهنگی الهیه واقع در الهیه ۲۵، انجام می شود و دیدن این مسابقات در فرهنگسراها برای عموم مردم آزاد و رایگان می باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر دولت عید فطر مجلس مساجد اوقات فراغت مقام معظم رهبری جام جهانی فوتبال مسجد کانون های مساجد پخش مسابقه فرهنگسراهای مشهد بازیهای فوتبال ایران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر

جانشین انتظامی مشهد از زنده‌گیری یک قلاده گرگ در مشهد توسط نیروی انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباسعلی دهقانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر حضور یک قلاده گرگ هار در روستای "بهشت" مشهد مامورین انتظامی در معیت فرمانده پاسگاه فردوسی سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مامورین انتظامی با توجه به وحشت به وجود آمده, اهالی از مامورین درخواست کشتن گرگ را داشتند.

جانشین انتظامی مشهد ادامه داد: علی‌رغم اینکه مامورین می‌توانستند از سلاح گرم استفاده کنند، اما در جهت حفظ محیط زیست و جان این حیوان، مامورین با شجاعت و هدایت فرمانده پاسگاه در یک عملیات 4 ساعته که با یاری اهالی, مامورین شهرداری و آتش‌نشانی همراه بود، ابتدا گرگ را به یک باغ هدایت و سپس در یک محل مناسب محبوس شد و در ادامه زنده گیری و تحویل اداره محیط زیست شهرستان شد.

دهقانی با بیان اینکه اهالی محل از حضور به موقع و جسارت و رشادت عوامل انتظامی در زنده‌گیری و جلوگیری از هرگونه خسارتی تشکر و قدردانی کردند، گفت: پلیس همواره حافظ جان و مال مردم بوده و ثابت کرده است برای خدمت به میهن اسلامی از هیچ تلاشی و فداکاری دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • «شهر شهدا» در فرهنگسرای خاوران تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده