Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور سابق پاکستان برای اولین بار علیه نواز شریف موضع گرفته و اعلام کرد: او نه از من بیشتر سیاست می‌داند و نه بیشتر از من صلاحیت دارد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، «چوهدری نثار» وزیر کشور سابق پاکستان که یکی از چهره‌های مطرح حزب نواز به حساب می‌آمد پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام و برای اولین بار علیه شخص نواز شریف سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نواز شریف نه از من بیشتر سیاست می‌داند و نه بیش از من صلاحیت دارد، من بدهکار نواز شریف نیستم که مجبور باشم در مقابل او سکوت کنم.

چوهدری نثار گفت: طی 34 سال فعالیت خود در حزب نواز پله‌های ترقی این حزب را خود به دست خود چیدم، و اینک شاهد برخورد بد مسئولین این حزب هستم.

وی با تهدید مسئولین حزب نواز بیان کرد: آنها باید بدانند که من تنها نیستم و به خدا تکیه کردهام، به زودی در انتخابات مشخص می‌شود که من چقدر طرفدار دارم.

وزیر کشور سابق پاکستان که در جمع طرفدارانش سخن می گفت افزود: امروز و تنها با یک تماس تلفنی از سوی من تعداد زیادی از مردم جمع شده اند، بدون آنکه برای آنها پولی خرج کنم.

این سیاستمدار مطرح پاکستان اضافه کرد: اگر وضعیت جسمی کلثوم نواز وخیم نبود، مریم نواز و دیگر رهبران حزب را رسوا می کردم ولی صبر می‌کنم و به زودی سخنانی می‌گویم که مردم متوجه عملکرد بد حزب نواز بشوند.

چوهدری نثار گفت: طی 34 سال عمر سیاسی خود هیچ وقت دست به فساد اقتصادی و اداری نزده‌ام و حمایت همه جانبه مردم تائید این ادعا است.

وی اضافه کرد: من حاضر نیستم برای مدتی حاکمیت سیاسی، وجدان خود را بفروشم و همین باعث شده تا سیاستمداران حزب نواز از من بیزار  شوند.

گفتنی است روابط میان چوهدری نثار و حزب نواز از یک سال گذشته با چالش‌های جدی مواجه شد ولی وزیر کشور سابق پاکستان حاضر به خروج از حزب یا پیوستن به تحریک انصاف نشد.

روز گذشته چوهدری نثار اعلام کرده بود در صورت راهیابی به پارلمان از نماینده تحریک انصاف حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور با استقبال و از رهبران عالیرتبه حزب مسلم لیگ وارد لاهور پاکستان شد. لحظه استقبال از رئیسی را ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846546 برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر مهم سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • نخست وزیر پاکستان: چشم ما را روشن و دلمان را شاد کردید
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • ببینید | استقبال رسمی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور در اسلام آباد