Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که نمایندگی رسمی رنو در ایران خودروی رنو کپچر مدل 2018 را هنوز به بازار ایران عرضه نکرده است در برخی از سایت های خرید و فروش آگهی فروش این خودرو با مدل 2018  با تحویل فوری دیده می شود!

به گزارش عصر ایران رنو کپچر در گذشته توسط شرکت ایران خودرو و با مدل های 2016 و 2017 به بازار ایران عرضه شده است اما در اقدامی عجیب در حالی که هنوز این خودرو توسط نمایندگان رسمی رنو وارد بازار ایران نشده است در برخی از سایت های خرید و فروش شاهد آگهی فروش آن با مدل 2018 و آن هم با تحویل فوری و یا 1 روزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تماس با این مراکز مختلف زمانی که عنوان کردیم وقتی هنوز مدل 2018 در ایران موجود نیست چرا آگهی این مدل برای فروش ذکر شده است فروشنده عنوان می کرد در انتشار آگهی اشتباه صورت گرفته است و این در حالی است که مراکز فروش مختلف است اما همه با هم اشتباه کرده اند و به جای 2017 از مدل 2018 استفاده کرده اند!

در بازار پر التهاب این روزهای خودرو خریداران باید به شدت مراقب افراد سود جو بوده و فریب آگهی هایی را که بدون هیچگونه پیشوانه ای در مراکز مختلف در زمینه فروش خودرو داده می شود نخورند و حتی الامکان سعی کنند خودروی مورد نیاز خود را از طریق نمایندگی های رسمی و یا نمایشگاه خودروی دارای پراونه کسب معتبر خریداری کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فروش خودرو رنو کپچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشنده فاو نور چشمی بازار شد

بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو 460 (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.
ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898289

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام