Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:38:59 GMT

اعزام «هانیه» برای ادامه درمان به تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۲۹۱

اعزام «هانیه» برای ادامه درمان به تهران

هانیه دختر فداکار سرپل ذهابی به دستور وزیر بهداشت برای تکمیل روند درمان به تهران اعزام شد.

به گزارش ایلنا، هانیه دختر فداکار سرپل ذهابی که در زلزله آبان ماه سال گذشته هنگام نجات خواهر خود، بر اثر ریزش آوار دچار ضایعه نخاعی شده بود، با سپری کردن مراحل درمان و بازتوانی در کرمانشاه به دستور وزیر بهداشت جهت ادامه پروسه درمانی و بازتوانی به تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص اعزام هانیه به تهران گفت: در سفر ماه گذشته هاشمی وزیر بهداشت و درمان به استان کرمانشاه جهت افتتاح تعدادی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی و بازدید از مناطق زلزله زده، وی در دیدار با خانواده هانیه در جریان روند درمان و بهبودی این دختر فداکار قرار گرفت.

مهدی محمدی افزود: در همان ابتدای وقوع زلزله و آغاز روند درمان هانیه بنا به تمایل خانواده وی برای ادامه درمان در استان کرمانشاه تمامی امکانات درمانی دانشگاه علوم پزشکی برای بهبودی کامل، در اختیار تیم پزشکی هانیه قرار گرفت و با انجام اقدامات لازم فیزیوتراپی خوشبختانه شاهد به روی پا ایستادن دوباره این دختر فداکار بودیم.

وی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، هانیه امروز برای ادامه درمان خود تحت نظارت تیم‌های تخصصی به تهران اعزام شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بهداشت و درمان خانواده دانشگاه علوم پزشکی درمان مدیر روابط عمومی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامرضا عبدی گفت: این تیم با نام عبدی مراغه با ۳ بازیکن در مسابقات کشوری در سنندج شرکت کرده است.
وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۳ ورزشکار از سراسر کشور در بخش دبل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

عبدی افزود: تیم‌های مراغه، زنجان، اراک، گیلان، کرمانشاه، سنندج، همدان، کرمانشاه و خوزستان در این رقابت‌ها حضور دارند.
به گفته رئیس کمیته سپک تاکرای استان لیگ سپک تاکرا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان باشگاه‌های برتر معرفی خواهند شد.

وی افزود: این مسابقات تا پنجم اردیبهشت در شهر سنندج ادامه دارد.
سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که در آن به‌جای دست از پا برای ضربه زدن و گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • اعزام اولین گروه از زائرین کرمانشاه به عمره مفرده، پس از ۹ سال وقفه
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است