Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    «علی انصاریان»  در خصوص جدال تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا افزود: اگر به دیدار قبلی تیم ملی در مصاف با مراکش خوب نگاه شود، متوجه می شویم که ایران در این بازی فقط چند شانس مسلم گلزنی داشت که از آنها به خوبی استفاده نکرد؛ این در حالی است که در دیدار با تیم ملی اسپانیا که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، شاید این تعداد شانس هم کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: «سردار آزمون» مهاجم تیم ملی در دیدار قبلی مقابل مراکش فقط یک فرصت ایده آل نصیبش شد که از آن هم به خوبی بهره نبرد و در دیدار مقابل اسپانیا نیز مطمئن باشید این فرصت به حداقل خواهد رسید.
بازیکن دهه 70 و 80 تیم های پرسپولیس و استقلال تهران گفت که تیم ملی در 30 دقیقه نخست فشار سنگینی از طرف حریف اسپانیایی خود تقبل خواهد کرد و همانند بازی مراکش چنانچه در این مدت گلی دریافت نکند، شاید امیدوار به کسب نتیجه باشد.
انصاریان ادامه داد: اما اگر تیم ملی همانند دوره قبلی جام جهانی در مصاف با آرژانتین به دفاع صرف بپردازد، شاید گل کمی دریافت کند ولی محکوم به شکست می شود.
وی در خصوص هافبک های دفاعی ایران نیز گفت: «امید ابراهیمی» در دیدار قبلی مقابل مراکش عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و می تواند در دیدار با اسپانیا هم بدرخشد. البته اینکه چه بازیکنی در کنار ابراهیمی بازی می کند نیز بسیار مهم است.
او که بین سال ها 1377 تا 85 در 136 بازی برای پرسپولیس و از سال 85 تا 86 در 23 دیدار با پیراهن استقلال مقابل حریفان به میدان رفته است درباره عملکرد مهاجمان تیم ملی نیز اظهار داشت: مهاجمان بسیار خوب با ویژگیهای منحصربه فردی در تیم ملی حضور دارند که می توانند موفق به گلزنی شوند. اما در فوتبال ضرب المثلی است که می گوید به ترکیب تیم برنده نباید دست زد و به نظرم بهتر است تیم ایران با ترکیب دیدار قبلی مقابل مراکش برابر اسپانیا به میدان برود. البته باید دید آیا کی روش در این خصوص چه دیدگاهی دارد.
دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و اسپانیا فردا چهارشنبه از ساعت 22 و 30 دقیقه در شهر کازان روسیه برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رقابت های جام جهانی 2018 روسیه علی انصاریان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برابر در شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این برنامه ها از شبکه تهران پخش می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • فرصت برابر در شبکه تهران
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • تصاویر گلزنی سردار ۷ دقیقه پس از ورود به زمین مقابل بولونیا + فیلم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)