Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم نوروزیان صبح سه شنبه در نشست با اعضای نظام صنفی کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: شرایط اقلیمی حاکم  بر کشور و محدود بودن منابع آبی، استفاده از دانش روز در کشاورزی را از ضروریاتکرده است که نظام صنفی کشاورزی در این زمینه می تواند به بالاتربردن سطح آگاهی و دانش روز کشاورزان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخش کشاورزی فرصت بسیار ارزشمندی برای کشور است ودر بدترین سال های رونق اقتصادی کشور، بخش کشاورزی رشد داشته و به اقتصاد کشور و مردم کمک کرده است.

معاون استاندار افزود: مجامع صنفی و تخصصی فرصتی برای دستگاه های اجرایی هستند و می توانند حلقه رابط بین دستگاه های اجرایی و جامعه مخاطب باشند.

وی ادامه داد: ارتباط نظام مند با مردم از طریق مجامع صنفی امکان پذیر است و این مجامع می توانند علاوه بر انتقال خواسته های جامعه مخاطب به عنوان بازوی مشورتی واجرایی دستگاه ها ی دولتی و مدیران باشند.

معاون سیاسی  استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: حضور پرقدرت و موثر مجامع صنفی  و کمک های فکری و مشورتی این مجامع  می تواند به شناخت و آگاهی مردم منجر شود.

وی گفت: پیشگیری و حل مشکلات مردم از وظایف دستگاه های اجرایی دانست و  اگر دستگاه های اجرایی قبل از فراگیر شدن مشکلات با مجامع تخصصی و صنفی ارتباط نظام مند داشته باشند  می توانند تصمیمات سنجیده تری برای حل مشکلات بگیرند.

نوروزیان افزود: یکی از کارکردهای نظام های صنفی فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم علمی و تخصصی به مردم است و برخی تصمیمات و قوانین مستلزم فهم و تبیین دقیق می باشد و نظام های صنفی می توانند انتقال دهنده مفاهیم به جامعه مخاطب باشند.

وی تصریح کرد: انتقال مفاهیم تخصص و دانش روز به جامعه مخاطب و بالا بردن سطح آگاهی مردم از دیگر کاردکردهای مجامع صنفی و تخصصی است. 

کد خبر 4324651

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوي مشهد راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس خرم آباد سانحه تصادف بیرجند نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر مسئول جهاد کشاورزی دهستان میانکوه از تولید و کشت گیاهان دارویی خارشتر، انغوزه، گل محمدی و کاپاریس در ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فاقد کشت در این دهستان خبر داد.


اقبالی با اشاره به شرایط جغرافیایی آب هوایی یزد تولید گیاهان کم آبخواه را سبب تولید و فراوری این صنعت با هدف توسعه و اشتغال پایدار با درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در تولید این محصول دانست.


 وی از ارائه نهال گل محمدی و بذر رایگان به کشاورزان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تامین گردیده و کشاورزان جهت دریافت تسهیلات کم بهره معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • آب سد سفیدرود رها سازی شد
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه