Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@11:52:44 GMT

عضو بازداشتی شورای شهر مشهد استعفاء داد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۳۹۴

عضو بازداشتی شورای شهر مشهد استعفاء داد؟

حسینی پویا، رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون نامه ای تحت عنوان استعفا از سوی امیرشهلا به شورای اسلامی شهر ارائه نشده است گفت:اگر در آینده نامه استعفا ارائه شود از دو منظر قابل بررسی خواهد بود، هر فردی از اعضای شورا می تواند استعفا دهد اما شاید این استعفا ناشی از فشارهای داخلی و بیرونی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: شورای شهر در صورت ارائه استعفا، علت آن را به صورت بررسی خواهد کرد، در بررسی ها، قطعا فرمان ٨ ماده ای امام راحل در خصوص مسائل حقوقی و رای دادگاه توجه می شود.


وی افزود: در جرایم منافی عفت تا زمانی که شاکی خصوصی نباشد کسی نمی تواند به موضوع ورود کند، البته کسی از اتفاق رخ داده حمایت نمی کند اما آیا حقوق شهروندی این فرد رعایت شده است؟ نه به عنوان کسی که ٢٦٠ هزار رای دارد، به عنوان یک شهروند.


در بررسی استعفا به این موضوع هم توجه خواهد شد که آیا رای قطعی دادگاه منتهی به سلب حقوق اجتماعی این عضو شورا شده است یا خیر.

900

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد امیرشهلا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟ / «آهارون حالیوا»، قربانی قدرت خواهی نتانیاهو/ جمله مهمی که حالیوا در نامه استعفاء خود نوشت
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت