Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:22:16 GMT

زمینه رفع توقیف موتور سیکلت های کیش فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۴۴۳

زمینه رفع توقیف موتور سیکلت های کیش فراهم شد

کیش - ایرنا - فرماندهی انتظامی ویژه کیش اعلام کرد: موتور سیکلت های توقیفی به مناسبت عید فطر رفع توقیف می شود.

سرهنگ رحیم جهانبخش روز سه شنبه به ایرنا گفت: مالکان موتورهای توقیف شده می توانند با ارایه فاکتور خرید به پلیس راهور، وسیله نقلیه خود را دریافت کنند.
وی اظهار داشت: مالکان موتور سیکلت های شارژی با ارایه تعهد برای بیمه نمودن وسیله خود از امروز به مدت 10 روز می توانند برای رفع توقیف به پارکینگ پلیس راهور مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی ویژه جزیره کیش به موتورسوران این جزیره توصیه کرد که هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند و به رعایت مواردی مانند روشن کردن چراغ های جلو و عقب وسیله نقلیه در شب، عبور از سمت راست مسیر حرکت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جزیره توجه داشته باشند.
جهانبخش گفت: در حدود 150 دستگاه موتورسیکلت شارژی در پارکینگ پلیس راهور توقیف می باشد.
در جزیره کیش به دلیل قوانین راهنمایی و رانندگی مربوطه با هدف حفظ آرامش این جزیره زیبا تنها استفاده از موتورسیکلت های شارژی و در مسیر های تعیین شده مجاز می باشد.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي اطلاعيه كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس  محدودیت‌ ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت