Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@04:14:45 GMT

پرسپولیس ۴ دیدار در کرواسی برگزار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۴۷۲

پرسپولیس ۴ دیدار در کرواسی برگزار می‌کند

۴ بازی تدارکاتی در اردوی کرواسی برای پرسپولیس تدارک دیده شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردویی ۱۲ روزه ۸ تیر تهران را به مقصد زاگرب کرواسی ترک خواهد کرد.

برانکو در برنامه ای که برای این اردو در نظر گرفته ۴ بازی تدارکاتی را پیش بینی کرده و قرار است سرخ‌پوشان در این کشور با تیم‌هایی از کرواسی و احتمالا اسلوونی بازی تدارکاتی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه، بازیکنان پرسپولیس‌ ۲۰ تیر به تهران باز خواهند گشت.

گفتنی است که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نشده است ولی آنها تا کنون مهدی شریفی و مهدی شیری را خریده اند و گفته می شود سروش رفیعی به این تیم نزدیک است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی شریفی مهدی شیری سروش رفیعی اخبار پرسپولیس برانکو پرسپولیس تهران سروش رفیعی مهدی شریفی مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵

رضا درویش با شهردار منطقه 5 دیدار و گفتگو کرد.

طرفداری | مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مدیر مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و‌ مدیر آکادمی امروز (یک‌شنبه) با شهردار منطقه ۵ دیدار داشتند و در مورد همکاری‌ها و حمایت‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه فوتبال و پرورش استعدادها گفتگو کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش امروز به اتفاق محسن خلیلی و محسن نانوایی به شهرداری منطقه پنج رفتند و با شهردار این منطقه، داوود گودرزی دیدار و گفتگو داشتند.
این نشست، نظر به این که شهرداری منطقه ۵ توجه ویژه‌ای به مسایل اجتماعی و توسعه فعالیت‌ها در امر آموزش و پرورش توانمندی‌ها به ویژه در حوزه نسل نوجوان و جوان دارد، بسیار مثبت ارزیابی شد.
مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و آکادمی فوتبال باشگاه به عنوان پایگاه اصلی و انحصاری پرسپولیس در حوزه توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش آن‌ها در این منطقه قرار دارد که از سال گذشته فعالیت نخستین مدرسه فوتبال رسمی باشگاه نیز در آن آغاز شد.
در نشست امروز درباره مشکلات و نیازهای تجهیزاتی این مجموعه ورزشی برای افزایش ظرفیت و توسعه فعالیت‌های آن تبادل نظر شد و شهردار منطقه برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود قول همه گونه همکاری داد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵