Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:23:38 GMT

علی پاکدامن مدال برنزش را قطعی کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۴۸۸

علی پاکدامن مدال برنزش را قطعی کرد

علی پاکدامن به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود و مدال ارزشمند برنز خود را مسجل کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در سومین روز از بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا رقابت‌های سابر آقایان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران با چهار نماینده (مجتبی عابدینی،علی پاکدامن،محمدرهبری،محمدفتوحی) در این بخش به مصاف حریفان خود رفتند.

محمدرهبری در مرحله مقدماتی با 6 پیروزی به جدول 64 نفره راه یافت.

رهبری در گام بعدی با قرعه استراحت روبرو شد و پس از آن در جدول 32 نفره در مصاف با حریف چینی 15 بر 13نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

محمد فتوحی با کسب 5 پیروزی از دور مقدماتی صعود کرد ودر جدول 64 نفره با قرعه استراحت روبرو شد. فتوحی در جدول 32 نفره در رقابتی بسیار نزدیک و حساس با شمشیرباز هنگ کنگی با نتیجه 15 بر 14 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مجتبی عابدینی دیگر سابریست کشورمان در مرحله مقدمانی با کسب پنج پیروزی و یک باخت به جدول 64 نفره مسابقات راه پیدا کرد و در این مرحله شمشیربازی از امارات را با نتیجه 15 بر 5 مغلوب کرد و به جدول 32 نفره صعود کرد. عابدینی در گام بعدی رقیب ویتنامی خود را نیز 15 بر 12شکست داد و به جمع 16 شمشیرباز برتر راه یافت اما در این مرحله در رقابت با گو بونگیل قهرمان جهان و المپیک 15 بر 11 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه رقابت ها بازماند.

اما علی پاکدامن در دور مقدماتی 6 پیروزی کسب کرد و به جدول 64 نفره راه پیداکرد و در این مرحله با قرعه استرحت روبرو شد. پاکدامن در گام بعدی (جدول 32 نفره) ورزشکاری از هنگ کنگ را با نتیجه 15 بر 7 شکست داد و به جدول 16 نفره صعود کرد.

نماینده کشورمان در دیدار بعدی خود شمشیرباز ژاپنی را 15 بر 13 مغلوب کرد و به جمع هشت شمشیرباز برتر صعود کرد.  پاکدامن در جدول هشت نفره با کنتا از ژاپن این شمشیرباز را 15 بر 6 شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود و کسب مدال برنز خود را قطعی کرد. پاکدامن در دیدار بعدی خود باید با گو بونگیل قهرمان جهان و المپیک به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شمشیربازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن

به گزارش خبرگزاری مهر، قابت های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.

دراین روز از رقابت ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت ها کنار رفت اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر شکست خورد و به کار خود پایان داد.

عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان)
محمد رهبری ۷ - ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۷ انور ایلدریم (ترکیه)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)

محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهرارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.

جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

* علی پاکدامن: جایگاه ۹
* محمد رهبری: ۳۴
* محمد فتوحی:۸۶
* فرزاد باهرارسباران: ۱۰۱

کد خبر 6097847

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ راهیابی پاکدامن و رهبری به جدول ٦٤ نفره
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره/ حذف دو سابریست