Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-09@00:19:40 GMT

برگزاری مراسم تودیع ومعارفه دو عضو شورای شهر رشت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۵۲۷

به گزارش ایلنا از رشت، در چهل و پنجمین جلسه صحن شورا که با حضور انصاری معاون فرماندار شهرستان رشت برگزار شد مراسم تودیع و معارفه دو عضو شورا ی شهر رشت برگزار شد. 

در این مراسم جلال الدین محمد شکریه به دلیل استعفا از شورا رفت و مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو علی البدل پنجمین دوره شورای شهر رشت، برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر رشت، از همراهی جلال الدین محمد شکریه در زمان حضورشان در شورای شهر، تقدیر کرد و افزود: با مصوبه شورا، شکریه به عنوان مشاور عالی مالی و اقتصادی شورای شهر با شورای پنجم همکاری خواهند داشت . 

امیر حسین علوی،اظهار کرد: در این جلسه مراسم تحلیف بهراد ذاکری، عضو جدید شورای شهر رشت، برگزار می شود . 

وی ابراز امیدواری کرد با حضور عضو جدید شورا، روند فعالیتهای شورای پنجم بیشتر شود . 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رشت نیز در صحن شورا، از زحمات شکریه در کسوت عضو شورای شهر تقدیر و تاکید کرد: ایشان منشا خیر بودند و امیدواریم این اثر تداوم داشته باشد . 

انصاری برای بهراد ذاکری نیز ابراز توفیق و تصریح کرد: جایگاه شورا به لحاظ قانونی و عقلی مشخص است و تصمیم‌های جمعی مسلما پخته تر است . 

وی با اشاره به اصول قانون اساسی و نظارت شوراها بر عملکرد شهرداری‌ها تصریح کرد: مدیریت مطالبات مردم یکی از کارهای ضروری شوراست و اگر نتوانیم درخواست های شهروندان را اولویت بندی و برآورده کنیم، سرمایه اجتماعی مردم را از دست می‌دهیم و در شرایط کنونی کشور با تنوع مشکلات، نقش شوراها تعدیل و اولویت بندی مطالبات و برآوردن آن است . 

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری همچنین گفت: با این رویکرد،برای فرهنگ شهروندی نیز می‌توان برنامه ریزی کرد. اگرچه همه مطالبات مردم در این شرایط برآوردنی نباشد ولی باید اولویت بندی شود تا اعتماد شهروندان را از دست ندهیم. شهر رشت مشکلاتی دارد که باید برای آن برنامه داشت . 

انصاری ادامه داد: آموزش و آگاهی شهروندان به حقوق و تکالیف شهروندی نقش موثری در توسعه شهر خواهد داشت و در چنین شرایطی مدیریت شهری آسان‌تر خواهد بود . 

وی تاکید کرد:مدیریت مطالبات مردم باید در دستور کار شورای شهر رشت قرار گیرد . 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر فرماندار فرماندار شهرستان معاون مشاور عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد قرار بود روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شود که این جلسه لغو و برگزاری آن به امروز، ۱۷ اردیبهشت ماه موکول شد، اما حدود یک ساعت قبل از آغاز جلسه علنی، روابط عمومی شورای شهر اعلام کرد که این جلسه نیز لغو شده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در خصوص لغو این جلسه علنی اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورا در مرخصی و سفر هستند اما قرار بود این جلسه با ۱۰ عضو از ۱۵ عضو شورا برگزار شود.

حسن موحدیان افزود: قبل از آغاز جلسه علنی امروز نیز برای یکی از اعضای شورا اتفاقی رخ داد که نمی توانست در جلسه حضور داشته باشد، لذا این جلسه نیز لغو شد.

وی در خصوص ابلاغ نامه تعیین تکلیف وضعیت ادامه فعالیت هاشم دائمی عضو این شورا نیز گفت: فرمانداری نامه ای در این خصوص دریافت کرده اما تا کنون نامه ای به شورای شهر مشهد در خصوص فعالیت و یا عدم فعالیت این عضو ارسال نشده است.

۹ اردیبهشت به نام روز ملی شوراها در کشور نامگذاری شده است. 

در اسفند ۱۴۰۱، هاشم دائمی، یکی از اعضا شورای اسلامی شهر مشهد، با دستور دادستانی از حضور در شورا تعلیق شد.

گفته شده بود علت محکومیت دائمی مربوط به یک پرونده قدیمی پیش از عضویت وی در شورای شهر مشهد بوده است.

با این حال اواخر شهریور پارسال با نامه دادستانی دائمی رفع تعلیق شد.

شورای شهر مشهد ۱۵ عضو دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در دشت ذهاب
  • سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌های کرج باید ممنوع شود
  • «پنجاه به دَر» قزوینی‌ها چگونه مدارس را تعطیل کرد؟ (+عکس)
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه