Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل جبله رئیس هیئت کاراته استان گلستان به سایت فدراسیون کاراته گفت: با حمایت‌های استاندار، رئیس فدراسیون کاراته و مدیرکل تربیت بدنی استان گلستان و با دریافت منابع مالی از نظر اسکان، حمل و نقل و ... مشکلی در برگزاری رقابت‌های بین المللی نخواهیم داشت و این رقابت‌ها طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در گرگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جبله در خصوص برنامه‌های انجام شده در سال ۹۶ گفت: شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور، برگزاری منظم اردو‌های استانی، برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان، کلاس‌های ارتقاء داوری، مربیگری و اولین دوره دانش افزایی مربیان در استان گلستان و شرکت در کاپ آزاد بلژیک و کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز از جمله فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته بود. همچنین دومین دوره المپیاد کاراته سال گذشته و سومین دوره آن اردیبهشت امسال در دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

وی ادامه داد: سال ۹۶ لیگ داخلی رده‌های پایه پسران با قهرمانی تیم دخانیات گلستان خاتمه یافت و در لیگ کشوری هم تیمی تحت عنوان تختی گنبد را راهی لیگ آینده سازان کردیم. امسال هم بنا داریم با ۲ تیم در بخش پسران و یک تیم در بخش دختران در رده‌های پایه و یک تیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

رئیس هیئت کاراته گلستان گفت: امسال میزبان اردوی تیم ملی امید دختران بودیم و در صورت موافقت و مهیا بودن شرایط آماده میزبانی از اردوی تیم ملی رده‌های پایه پسران نیز هستیم.

او افزود: پیشنهاد میزبانی لیگ کشوری و نیز رقابت‌های قهرمانی کشور را هم به فدراسیون داده ایم و در صورت موافقت اماده برگزاری این رقابت‌ها در استان گلستان خواهیم بود.

رئیس هیئت کاراته گلستان گفت: تفاهم نامه همکاری با ورزش قزاقستان به امضا رسیده تا اردوی مشترکی با یکی از تیم‌های این کشور داشته باشیم، ضمن اینکه میزبان تیم ملی ماکائو در این استان خواهیم بود.

او با اشاره به حضور خانم کریمیان در کلاس داوری آسیا در اردن، بیان کرد: امسال هم همچون سال‌های گذشته دوره‌های داوری و مربیگری به صورت مرتب و طبق برنامه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۵ وزن، ۵ فینالیست؛ طوفان کاراته ایران در لیگ جهانی استانبول

دعوت از تیم‌های ملی کاراته ایران برای برگزاری اردو‌های مشترک در ازبکستان

۷ کاراته کای ایران در یک قدمی طلا و برنز

کاکاوند: تیم ملی کاراته می‌تواند در المپیک توکیو مدال آور باشد

انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت کاراته گلستان درباره رقابت های بین المللی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران