Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‌های انگلیس با افشاگری درباره اینکه خاندان سلطنتی انگلیس خود را برای نخستین مراسم ازدواج همجنسگرایان آماده می‌کنند، از انحراف اخلاقی در میان شاهزادگان این کشور پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پایگاه انگلیسی میرور در گزارشی فاش کرده که خاندان سلطنتی انگلیس خود را برای نخستین مراسم ازدواج همجنسگرایان آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایوار مونت‌باتن» که صاحب 3 فرزند است و دو سال پیش «همجنس‌گرا» بودن خود را آشکار کرد در آستانه ازدواج با «جیمز کویل» است.

این دومین بار است که مونت‌باتن این موضوع را به طور علنی بیان می‌کند.

به نوشته میرور، همسرش قرار است در روز این مراسم وی را ترک کند.

این پایگاه می‎افزاید: مونت‌باتن قصد برگزاری یک مراسم مختصر با حضور دوستان و اقوام نزدیک را دارد و پس از آن قصد برگزاری یک میهمانی مفصل با حضور 110 نفر را دارد.

پنی 8 سال پیش به این افکار مونت‌باتن پی برده بود.

بر اساس گزارش دیلی‌میل پسرخاله ملکه انگلیس از دوران نوجوانی متوجه ‌انحراف خود شده و می‌گوید که دوران 16 سال زندگی با همسرش را با این افکار سپری کرده است.

مونت‌باتن در گفتگو با روزنامه دیلی‌میل می‌گوید که دوران کودکی شادی را سپری کرده اما هرگز نتوانسته انحراف خود را به پدر و مادرش بگوید.

«ایوار مونت باتن» پسرخاله ملکه انگلیس، سال 2016 برای نخستین بار انحراف اخلاقی خود را علنی کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس خاندان سلطنتی انگلیس ملکه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: سقوط خودروی سورای به داخل کانال آب در محور مهاباد- ارومیه ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق، سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد- ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه گزارشی مبنی بر تصادف نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

فداکارمکری اضافه کرد: خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران