Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - مديرعامل سازمان قطار شهري کرمانشاه گفت: با پيگيري استاندار و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، پروژه مهم قطار شهري کرمانشاه در ليست مصوبات سفر سال گذشته رئيس جمهوري و هيات دولت به استان قرار گرفت.

به گزارش ايرنا؛ سعيد سليم ساساني روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: براين اساس براي اين پروژه اعتبار سالانه از محل اعتبارات سفر علاوه بر موارد مندرج در قانون بودجه مد نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به جزييات اين مصوبه، اظهار داشت: بر اين اساس اتمام مرحله اول پروژه حد فاصل ميدان معلم تا ميدان آزادي تا پايان دولت دوازدهم در رديف بودجه قرار گرفت.
او همچنين گفت: طبق ابلاغ رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور در سال جاري و سال آينده براي هر سال 120 ميليارد تومان و در سال 1399 نيز 110 ميليارد تومان اعتبار براي اين پروژه پيش بيني شده است.
وي اظهار داشت: سهم پيش بيني شده براي شهرداري کرمانشاه به عنوان دستگاه اجرايي نيز معادل 350 ميليارد تومان از محل منابع داخلي است که از طرق مختلف مانند فروش اوراق مشارکت، واگذاري املاک، تهاتر و ... قابل وصول مي باشد.
وي اضافه کرد: با توجه به اعتبارات اختصاص يافته و نيز در صورت تامين اعتبار از سوي شهرداري کرمانشاه شاهد تحولي عظيم در روند پيشرفت اين پروژه خواهيم بود.
مديرعامل سازمان قطار شهري کرمانشاه در ادامه با اشاره به اعتبارات ضعيف پروژه در سال هاي گذشته، گفت: از ابتداي عمليات اجراي اين پروژه تاکنون اعتبارات سالانه تخصيص يافته به اين پروژه رقم هاي بسياري پاييني بود اما با وجود اين کمبود، پروژه پيشرفت قابل توجهي داشته است.
سليم ساساني افزود: بر اين اساس پيرو اقدام هاي اثربخش و پيگيري هاي مديران ارشد استان در سال گذشته اين تحول قابل ملاحظه مي باشد.
وي افزود: پيرو اين مصوبه و پيگيري هاي بعدي مبلغ 30 ميليارد تومان تخصيص مرحله اول از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه جهت اين پروژه اعلام شد.
پروژه قطار شهري کرمانشاه در 2 بخش هوايي و زيرزميني به طول 13 کيلومتر از ميدان معلم طاق بستان تا ميدان فردوسي اجرا مي شود.
شهر کرمانشاه حدود يک ميليون نفر از جمعيت 2 ميليون نفري استان را در خود جاي داده است.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه مسئولیت در نگاه اسلام سخت گیرانه است و کاسبی نیست که کسی بخواهد در قبال آن کاسبی کند، البته این به معنای انجام ندادن تکلیف نیست، اظهار داشت: استاندار قبل اخلاق مدار بود و توان خود را در انجام مأموریتی که بر عهده داشت به کار گرفتند، برای ایشان قبولی تلاش‌ها و عزت و سلامتی را خواستاریم.

وی گفت: برای استاندار جدید هم که در این مقطع حساس از خدمت گذاری هست، آرزوی موفقیت دارم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان با وجود داشتن نیروهای انسانی توانمند و ظرفیت‌های های فراوان به علل داخلی و بیرونی، تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد، گفت: عمر خدمت گذاری استانداران ما سه سال و اندی است و گاهی ارائه خدمات از سوی آنها به عللی امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه لرستان مانند بیماری است که نیازمند توجه فراوان است، ظرفیت فراوان، آب فراوان، خاک حاصلخیز و … دارد که با آنها می‌توان شرایط استان را تغییر داد، گفت: رئیس جمهور فرمودند لرستان را در محور اشتغال ویژه می‌بینیم، اما این امر محقق نشده است.

وی گفت: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد داریم و همواره این موضوع تکرار شده است، مصوبات مهم سفر رئیس جمهور مانند سد معشوره، راه آهن، چهار خطه ها، پروژه‌های حوزه سیلاب هنوز عملیاتی نشده و بعد از دو سال نارضایتی‌ها خودش را نشان می‌دهد.

گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امیدواریم این مشکلات حل شوند، انتظار این است که وزارت کشور به عنوان مادر وزارت خانه‌ها علل بیرونی وضعیت کنونی لرستان را رفع کند، تصریح کرد: نگاه دولت به لرستان عوض شود، لرستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و این در حالیست که صنایع نیمه تمام فراوانی دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه گره‌ها در لرستان به دست مرکز نشینان باز می‌شود، ادامه داد: خبری از عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لرستان نیست و همچنان شاهد انبوه مشکلات، تورم، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و … در لرستان هستیم.

وی با اشاره به نامه نگاری با سران سه قوه برای انتقال مسائل و مشکلات لرستان، بیان داشت: مردم ما نظام را دوست دارند، ولایت مدار هستند، امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که عمر خدمت گذاری استانداران ما به عدد قابل قبولی برسد.

کد خبر 6086873

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است