Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم نظری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: افزایش آگاهی جامعه در رابطه به آسیب های اجتماعی به ویژه اطلاع رسانی و آموزش در حوزه آسیب های مواد مخدر، به کاهش این آسیب ها در سطح جامعه کمک می کند.

نظری با بیان اینکه اعتیاد از جمله معضلات و مشکلات مطرح در جامعه است، ابراز داشت: ارتباط مواد مخدر با بروز سایر جرایم نیز مشهود است و گسترش اعتیاد به بروز سایر آسیب های اجتماعی منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری به وضعیت آسیب های اجتماعی با محوریت اعتیاد به مواد مخدر در استان اشاره کرد و ابراز داشت: استان به نسبت متوسط کشوری استان پاکی محسوب می شود و تاکنون اقدامات مناسبی نیز در استان عملیاتی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: طی سال ۹۶، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر اساس سنجش شاخص ها رتبه دوم در کشور را کسب کرد و این موضوع نشان از عزم همگانی برای مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه کنترل و کاهش اعتیاد در سطح استان است.

نظری نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد را محسوس دانست و بر تلاش همگانی و جلب مشارکت های مردمی برای مقابله با این پدیده شوم تاکید کرد.

نظری گفت: به مناسبت هفته مواد مخدر، برنامه های مختلفی با پوشش شهرستان های مختلف اجرایی می شود.

کد خبر 4324714

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیبهای اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس خرم آباد سانحه تصادف بیرجند نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است