Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:55:24 GMT

مناطقی از سویدا در سوریه از عناصر داعش پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۴۶۹۵

مناطقی از سویدا در سوریه از عناصر داعش پاکسازی شد

دمشق- ایرنا- ارتش سوریه و گروه های همپیمان، مناطق و بخش هایی از بادیه استان سویدا را از عناصر باقیمانده گروه تروریستی داعش پاکسازی کرد.

به گزارش ایرنا، منابع میدانی امروز (سه شنبه) اعلام کردند که یگان های ارتش سوریه بر منطقه تل عرعر در استان سویدا مسلط شدند و از محور تل اصفر نیز 6 کیلومتر پیشروی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوریه و گروه های همپیمان از محور شنوان نیز چهار کیلومتر به طرف منطقه 'خربه الامباشی' علیه تروریست های داعشی پیشروی کردند.
یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه پس از یک هفته توقف عملیات در استان سویدا از روز جمعه گذشته نیرو و تجهیزات بیشتری به بادیه سویدا اعزام کردند.
عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت علیه تروریست های داعشی 18 خرداد ماه از سه محور در شمال شرق سویدا در جنوب سوریه آغاز شده است.
محور نخست از منطقه 'تل الاصفر' به طرف روستای خربه الامباشی که با پیشروی در این مسیر پس از تسلط بر مدرسه المشیرفه و منطقه تعمیرگاه های المشیرفه به منطقه 'سوح المجیدی' رسید.
ارتش سوریه در محور دوم از سمت منطقه 'القصر' و 'الساقیه' هفت کیلومتر به سوی خربه الامباشی و در محور سوم نیز از سمت 'الزلف' 10کیلومتر به سوی تپه های 'الصفا' پیشروی کرد.
استان سویدا در جنوب سوریه قرار دارد و شهر سویدا مرکز آن با دمشق 100 کیلومتر فاصله دارد، این استان با شمال اردن هم مرز است.
خاورم**8005**1144

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه داعش سويدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد

 روح‌اله شریف‌زاده  در جلسه با کارشناسان در اداره راهداری این شهرستان به عملکرد شاخص این اداره در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم اباد (پیچ بعد از جلگه، پیچ قبل از مورانی، پیچ پران پرویز و منطقه گل گل) و محور پلدختر -پل زال (تقاطع تالاب‌های ولیعصر و تقاطع کنار بلوط) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.
شریف‌زاده اضافه کرد: ۴ دستگاه پل در محور‌های روستایی (برگلان سوخته، چولهول، بن لار و تودار شاکرمی) احداث شد، همچنین ۷ دستگاه پل در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _ پل زال (بعداز پاعلم) و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _خرم آباد (پیچ پران پرویز) می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو