Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های اروپا و امریکا به تازگی تصاویری از وضع رقت بار کودکان مهاجران در کمپ های اجباری منتشر کردند. در این تصاویر صف بزرگ چادرهای موقتی و نیز گروه زیادی از کودکان دیده می شوند که در اردوگاه نزدیک مرز مکزیک و تگزاس نگه داری می شوند آنها طبق سیاست جدید ترامپ از خانواده شان جدا شده اند و ناگزیرند در این چادرها بسر برند

ایران آنلاین /

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحومه "ام البنین حق بین"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد حق بین در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • اخراج اجباری پناهجویان با مدرک روابط با کابل را تیره می‌کند
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • اجباری شدن ثبت الکترونیکی مجوز‌های کسب وکار درسیستان و بلوچستان
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری
  • نانوایی ها نان ساده پخت کنند/ نان کنجدی اجباری نیست