Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده»، محمدجواد جمالی اظهار کرد: به دنبال شکایت آقای سیف رییس بانک مرکزی از برخورد برخی از نمایندگان در جلسه غیرعلنی، هیات نظارت این موضوع را با حضور دو نفر از نمایندگان بررسی کرد.

وی افزود: در این جلسه توضیحات نمایندگان استماع شد و طبق دستور آقای پزشکیان رییس هیات نظارت، قرار شد که فیلم مجددا بازبینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی گفت که جلسه غیرعلنی با حضور آقای سیف منجر به درگیری در صحن شد که این موضوع باعث شکایت آقای سیف شده است.

وی افزود: یکسری برخوردهایی صورت گرفت که ایشان شکایت کرده‌اند.

جمالی در مورد اینکه آیا این گفته یکی از اعضای هیات نظارت مبنی بر اینکه  شکایت‌ دولت از نمایندگان زیاد شده است، درست می‌باشد، گفت: در این باره باید از خود آقای سلیمی سوال بپرسید.

مجلس چندی پیش جلسه‌ای برای بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری با حضور سیف و کرباسیان داشت، جلسه‌ای که قرار بود به صورت غیرعلنی برگزار شود اما به درخواست نمایندگان به صورت علنی برگزار شد که به محض شروع جلسه تعداد زیادی از نمایندگان با حضور در پشت تریبون اعتراض‌هایی را به رییس بانک مرکزی مطرح کردند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بانک مرکزی خانه ملت نماینده ولی الله سیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار سلماس در این جلسه با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی امور آب و فاضلاب با وجود چالش‌های موجود، بر پیگیری و رفع مشکلات مالی پروژه‌ها و تعریف پروژه‌های جدید در راستای محرومیت زدایی از طریق منابع مالی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تاکید کرد.

مدیرامور آب و فاضلاب سلماس نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های دردست اجرا و برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده در حوزه تامینآب شرب شهر و روستا‌های شهرستان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه