Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت:همواره مراقب تصویر برداری از خود در آرایشگاه‌های زنانه، مراسم ها و جشن و عروسی‌ها باشید زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ شما در فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت، از شما برآیند.

ایران آنلاین /رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری متصدی یکی از آرایشگاه های زنانه که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مشتریان خود به عنوان مدلینگ در فضای مجازی می کرد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن محمدنژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان مبنی بر این که در شبکه‌ اجتماعی، تصاویر شخصی همسرش به عنوان مدلینگ، منتشر شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی بر روی صفحه شخصی منتشر کننده تصاویر همسر شاکی موفق به شناسایی متهم که مالک یکی از آرایشگاه های زنانه در این استان بود شدند.

محمدنژاد تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به انتشار تصاویر خصوصی برخی از مشتریان خود به عنوان مدلینگ در صفحات خود در فضای مجازی بعنوان تبلیغ و برای کسب درآمد بیشتر اعتراف کرد.

وی یادآور شد: متهم ضمن اظهار ندامت با تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا مازندران هشدار داد: همواره مراقب تصویر برداری از خود در آرایشگاه‌های زنانه، مراسم ها و جشن و عروسی‌ها باشید زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ شما در فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت، از شما برآیند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام