Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس اما در نهایت پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه باز نشد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای لغو محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی اما در نهایت این پنجره باز نخواهد شد تا سرخ‌پوشان بعد از محرومیت از نقل و انتقالات در نیم‌فصل دوم فصل گذشته نقل و انتقالات تابستانی را هم از دست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در همین خصوص سفرهایی هم به ترکیه و سوئیس انجام داد تا بتواند مجوز لغو محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات را انجام دهد، اما با وجود موافقت‌هایی که از سوی دادگاه CAS انجام شده بود اما در نهایت پنجره تابستانی پرسپولیس بسته ماند.

باشگاه ریزه اسپور ترکیه در پی بازگشت مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با این باشگاه به پرسپولیس از این بازیکن و این باشگاه شکایت کرد تا علاوه بر محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات مهدی طارمی هم 4 ماه از فوتبال محروم شود.

اشتباه وکیل اول باشگاه پرسپولیس که به جای شکایت از فیفا از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کرده بود باعث شد تا تلاش‌های مسئولان باشگاه به نتیجه نرسد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی ویژه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق