Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم رونمایی از پوستر همایش بین‌المللی هزاره خواجه نظام الملک توسی، دوشنبه، چهارم تیرماه از ساعت 11 تا 13 در محل باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
همایش بین‌المللی هزاره خواجه نظام الملک توسی به مناسبت هزارمین سال تولد این دانشمند مسلمان، 30 آبان‌ماه توسط گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، نسخه شناسی، تصحیح و ترجمه سیرالملوک خواجه نظام الملک طوسی؛ ویژگی‌های نثر در سیرالملوک خواجه نظام الملک طوسی از منظر ادبی و زبان شناسی، مفاهیم، نظام اندیشه‌گانی؛ منطق؛ معرفت شناسی سیرالملوک خواجه نظام الملک طوسی؛ نظامیه‌ها، آموزش، سازوبرگ فرهنگی، رابطه دین و دولت در اندیشه و کنش خواجه نظام الملک طوسی، سنت فکری اندرزنامه نویسی در سیرالملوک خواجه نظام الملک طوسی، سبک تاریخ نویسی و ویژگی های تاریخی سیرالملوک خواجه نظام الملک، ساخت دولت و حکومت‌مندی در اندیشه و کنش خواجه نظام الملک طوسی، وزارت، سفارت، قضاوت در اندیشه و کنش خواجه نظام الملک طوسی، امور لشکری، کشوری و اقتصادی در اندیشه و کنش خواجه نظام الملک طوسی، مردم، اجتماعیات، طبقات جامعه و زنان در سیرالملوک خواجه نظام الملک طوسی و مبانی، ریشه‌های فکری و میراث خواجه نظام الملک طوسی از جمله محورهای این همایش است.
گفتنی است، علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس Ickhajenizam.um.ac.ir مراجعه و برای شرکت در این همایش، مقاله‌های خود را با محوریت آثار یادشده به آدرس Ickhajenizam@um.ac.ir ارسال کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی معارف دانشگاه فردوسی مشهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه