Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:10:02 GMT

بازدید سرزده از بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۵۰۲۰

بازدید سرزده از بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهندس "کریمی" از ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 29 خرداد ماه به همراه جمعی از معاونین و مدیران ستادی، به صورت سرزده در دیزین حضور یافت تا ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، در جریان آخرین وضعیت بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه قرار گیرد.

ایستگاه های تله کابین قله و نیم قله، ساختمان اداری، انبار مرکزی، تعمیرگاه ماشین آلات و محوطه ورودی پیست از جمله بخش هایی بودند که مورد بازدید وی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت در حین این بازدید، ضمن بررسی تمامی جوانب، دستورات لازم را جهت پیشبرد کمی و کیفی امور ابراز داشت.

در انتهای این بازدید نیز جلسه ای با حضور کلیه حاضرین و همچنین مسوولان فنی بالابرها، پیرامون استانداردسازی و امور فنی و عمرانی جهت آماده سازی پیست دیزین پیش از شروع فصل جدید برگزار شد.

گفتنی است در این بازدید که 4 ساعت به طول انجامید، عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت، جلائیان مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، دوستی مدیر مجموعه های اسکی، رحمتی مشاور مدیرعامل، رهگذر مدیر روابط عمومی و اصل عربی مدیر فنی منطقه نیز حاضر بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکی خاورمیانه مدیر روابط عمومی معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد