Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشور امروز در مجمع انتخاباتی هیات هندبال  آذربایجان غربی  با اعلام اینکه تقویت ورزش هندبال از مهمترین برنامه‌های فدراسیون هندبال کشور است گفت: طبق ارزیابی‌های فدراسیون جهانی هندبال در سال ۲۰۱۴ فدراسیون هندبال ایران جزء ۱۰ فدراسیون برتر جهان انتخاب شد که متاسفانه در سال ۲۰۱۶ نتوانستیم این رکورد را حفظ کنیم و در رده پنجاه قرار گرفتیم که امسال سعی خواهیم کرد با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و کشف استعداد‌های برتر به رده‌های برتر دوباره بازگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این جلسه شاهین کهنمویی که با با کسب ۱۲ رای اعضای مجمع به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات هندبال استان انتخاب شد نیز با اشاره به برنامه‌های پیشروی خویش گفت: برگزاری مسابقات استانی. تجهیز سالن‌های ورزشی. حضور در رقابت‌های لیگ کشوری و حضور برترین‌های هندبال استان در تیم ملی از برنامه‌های مهم این هیات در چهار سال آینده است.
انتهای پیام/ح


برگزاری مجمع انتخابی رییس هیات هندبال آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند