Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه هیئت مدیره جدید خانه تئاتر با حضور تمامی اعضاء اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرس خانه تئاتر در محل عمارت جدید خانه تئاتر برگزار شد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در این جلسه ابتدا هیئت مدیره وارد بحث و گفتگو راجع به انتخاب مدیرعامل خانه تئاتر شد که با توجه به کمبود وقت و طولانی شدن بحث، ادامه این تصمیم به جلسه بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس از اعضاء برای انتخاب سخنگو، علی البدل اول و مسئول امور مالی هیئت مدیره رای گیری به عمل آمد که به ترتیب محمود‌رضا رحیمی برای سخنگو و مریم کاظمی برای علی‌لبدل اول و مسئول امور مالی حائز اکثریت آراء شدند.

در ادامه نامه ناظر انتخابات هیئت مدیره قرائت و درباره آن بحث و گفتگو شد. اعضاء هیئت مدیره در این خصوص با درخواست ناظر انتخابات مبنی بر بررسی اسناد، مدارک و آراء انتخابات خانه تئاتر، منوط به حضور بازرس و یک نماینده از اعضاء هیئت مدیره موافقت کردند.

در ادامه جلسه بنا شد طرح به سازی خانه تئاتر با حضور یک نماینده از گروه تهیه کننده در جلسه بعدی طرح و بررسی شود.

اصغر همت نیز در خصوص بیمه تکمیلی امسال و احتمال تغییر بیمه سرویس دهنده توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خانه تئاتر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه تئاتر تئاتر خانه تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند