Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:46:09 GMT

باد پرسرعت درالبرز وزیدن می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۵۸۲۷

باد پرسرعت درالبرز وزیدن می گیرد

کرج-ایرنا- مدیرکل هواشناسی البرزاعلام کرد که وزش باد نسبتا' شدید برای عصر امروز سه شنبه این استان پیش بینی می شود.

منصور رحمانیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از آسمانی صاف تا قسمتی ابری بعضی ساعات رشد ابرهمراه با وزش باد شدید لحظه ای در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:آسمان امروز البرزصاف تا کمی ابری گاهی وزش باد نسبتا شدید و فرداچهارشنبه صاف، وزش باد، در پاره ای نقاط رشد ابراست.
وی بیان داشت: آسمان پس فردا پنجشنبه البرز صاف تا کمی ابری و وزش باد پیش بینی می شود.
رحمانیان وضعیت کیفی هوای امروز البرز را سالم عنوان کرد و گفت: طی 2 روز آینده این وضعیت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: سرعت وزش باد عصر امروز البرز حدود 40 کیلومتر در ساعت، فردا چهارشنبه 28 کیلومتر در ساعت و پس فردا پنجشنبه حدود 24 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی البرز کمینه و بیشینه دمای هوای امروز البرز را بین 18 تا 34 درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: طی 2 روز آینده کمترین و بیشترین دمای هوای این استان بین 18 تا 35 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزش باد رشد ابر البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد و هشدار نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تشدید فعالیت متناوب امواج ناپایدار تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن، وزش باد لحظه‌ای و شدید، گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و در بعضی ساعات رگبار شدید و رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز جمعه آسمان ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای و گرد و خاک، رگبار ساعتی باران و رعد و برق است، عنوان کرد: فردا شنبه آسمان نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق، بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک است و برای روز یکشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6095801

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی تا دوشنبه از البرز خارج می‌شود
  • آسمان تهران تا فردا بارانی است
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود