Web Analytics Made Easy - Statcounter

همین امروز صبح یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دلیل مشکلات مالی شدید و بهای سنگین اجاره بها در تهران به من مراجعه کرده بود و از وضعیت موجود گلایه داشت، از اینکه نمیتوانست برای خانواده اش سرپناه اجاره‌ای تهیه کند و کسی به فکر آن‌ها نیست گریه می‌کرد، آن وقت آقای فیروزآبادی با چسباندن قبه‌های سرلشکری روی دوش خودش و ادعای بسیجی بودن، 25 سال در وبلای 10 هزار متری زندگی کرده و حالا هم حاضر به تخلیه آن نیست! و الله اگر من کاره‌ای بودم، درجه‌های سرلشکری را از دوش این فرد می‌کندم، چون ضربه‌ای که ایشان به روحیه بسیجی‌ها زدند، دشمنان ما نزدند

سرویس سیاسی فردا؛ جعفربرزگر: نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به دادستان تهران در مورد ویلای مصادره ای سرلشکر فیروز آبادی جنجالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
جنبش عدالت خواه دانشجویی در این نامه از عدم تخلیه ویلا توسط فیروز آبادی بعد از حکم قضایی و دستور رهبری انتقاده کرده است و از دادستان تهران خواسته است به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند.

فیروزآبادی متهم ردیف اول نیست

حمید رسایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد عدم تخلیه ویلا توسط فیروز آبادی به فردانیوز گفت: « چنین افرادی با زبان بی زبانی به دستگاه قضایی می‌گویند که گردنشان از تیغ عدالت قضایی کلفت‌تر است. زورشان از نیروی انتظامی بیشتر است و بیش از مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام قدرت مدیریت دارند. به عقیده بنده متهم ردیف اول در حال حاضر در این پرونده آیت الله آملی لاریجانی، آقای اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و آقای مخبر، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ستاد اجرایی فرمان امام است و بعد از این‌ها باید آقای فیروزآبادی را در جایگاه متهمان نشاند. البته قبل از آقای مخبر، آقایان ایروانی و شریعتمداری مسئولیت این ستاد را داشته اند که آن‌ها هم باید نسبت به این واگذاری پاسخگو باشند.»

چرا برای یک سرایدار سریع حکم قضایی می دهید اما جرئت تخیله ویلای فیروز آبادی ندارید؟

رسایی در پاسخ به این سئوال که چرا این افراد متهم ردیف اول هستند، گفت: « چون اگر این‌ها به وظیفه خودشان درست عمل می‌کردند، کسی مثل آقای فیروزآبادی جرائت نمی‌کرد مقاومت کند و علی رغم تذکر دوباره رهبر انقلاب مبنی بر تخلیه این ملک همچنان در این ملک 10 هزار متری باقی بماند. دلیل اینکه یک مسئولی به چنین نتیجه‌ای می‌رسد که حق دارد 25 سال در یک خانه ویلایی 10 متری زندگی کند و الان هم علی رغم دوبار دستور رهبری برای تخلیه آنجا مقاومت می‌کند، عدم نظارت و وجود تعارف در برخورد با تخلف است. چطور اگر سرایدار یک مدرسه اتاقی را که در مدرسه دارد تخلیه نکند سریع حکم قضایی گرفته می‌شود و نیروی انتظامی او را بیرون می‌کند و اسباب او را به کوچه و خیابان می‌ریزند، چطور آقای فیروزآبادی 25 سال آنجا مانده و وسایلش بیرون ریخته نشده است؟»

فرق فیروز آبادی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم شاه چیست؟

نماینده سابق تهران ادامه داد: «چنین رفتار‌هایی صد برابر بدتر از تلاشی است که منافقین، سلطنت طلبان و رسانه‌های بیگانه و آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به انقلاب می‌کنند. سئوال من این است که فرق آقای فیروز آبادی با رئیس ستاد کل رژیم پهلوی چه بوده است؟ وقتی قرار است ایشان هم در استفاده از بیت المال اینطور خود را ذی حق بداند! چه دلیل دارد یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی از اموال مصادره‌ای در راستای منافع شخصی استفاده کند؟ مگر ما رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کردیم که یک عده دیگری بیایند و از آن اموال استفاده کنند؟ فقط ما ریش داشته باشیم و آن‌ها نداشته باشند؟ فقط ما ادعا داشته باشیم که پایبند به اسلام هستیم، اما در مقام عمل برخلاف آموزه‌های دینی این گونه رفتار کنیم؟»

والله کاره ای بودم درجه های فیروز آبادی را می کندم

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی گفت: «همین امروز صبح یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دلیل مشکلات مالی شدید و بهای سنگین اجاره بها در تهران به من مراجعه کرده بود و از وضعیت موجود گلایه داشت، از اینکه نمیتوانست برای خانواده اش سرپناه اجاره‌ای تهیه کند و کسی به فکر آن‌ها نیست گریه می‌کرد، آن وقت آقای فیروزآبادی با چسباندن قبه‌های سرلشکری روی دوش خودش و ادعای بسیجی بودن، 25 سال در وبلای 10 هزار متری زندگی کرده و حالا هم حاضر به تخلیه آن نیست! و الله اگر من کاره‌ای بودم، درجه‌های سرلشکری را از دوش این فرد می‌کندم، چون ضربه‌ای که ایشان به روحیه بسیجی‌ها زدند، دشمنان ما نزدند.» لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UTy

منبع: فردا

کلیدواژه: حمید رسایی جنبش عدالتخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود