Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:42:16 GMT

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج از اواخر هفته

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۶۱۹۱

از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج از اواخر هفته

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج اواخر هفته از سر گرفته می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی محسنیان افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و بنا بر اعلام رسمی شرکت هواپیمایی آتا از روز پنج شنبه، 31 خرداد ماه مطابق روال قبلی پروازهای فرودگاه یاسوج راه اندازی می‌شود . 

وی با بیان اینکه استمرار و توسعه پروازها منوط به میزان استقبال مردم است، اظهار کرد: مسافرین برای تهیه بلیط به قیمت مناسب به صورت مستقیم از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت هواپیمایی آتا به آدرس /https://ebooking.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ataair.ir اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا، پروازهای شرکت آتا در فرودگاه یاسوج به دلیل بروز مشکلاتی در ناوگان شرکت ساخت هواپیمایی امبرائر به صورت موقت و چند روزی لغو شده بود که با پیگیری‌های انجام شده روز پنجشنبه پروازهای این فرودگاه از سر گرفته می‌شود. 

همچنین پروازهای فرودگاه یاسوج بعد از سانحه هوایی ATR بهمن ماه سال گذشته در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه با هواپیمای جت ام.برائر 145 باظرفیت حمل 50 مسافر انجام می‌شود، همچنین پرواز مقصد تهران به یاسوج در ساعت 6 صبح و از یاسوج به تهران نیز در ساعت هشت صبح انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پروازهای فرودگاه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول