Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «مئیر بن‌شبت» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) به صورت محرمانه برای دیدار با همتای روسی خود به مسکو سفر کرد.

به نوشته نشریه عبری‌زبان «والا» بن‌شبت در دیدار با «نیکولای پتروشف» مشاور امنیت ملی روسیه و دیگر مقامات عالی‌رتبه این کشور، درباره منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، مذاکرات بن‌شبت با پتروشف روی رسیدن به تفاهم جدید درباره اوضاع جنوب سوریه و درخواست تل‌آویو برای عقب راندن نیروهای متحد ارتش سوریه و حامی ایران از مرزهای فلسطین اشغالی متمرکز بود.

این سفر در حالی انجام می‌شود که روز جمعه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه درباره سوریه صحبت کرد.

دفتر نخست‌وزیری این رژیم، سفر مشاور امنیت داخلی به روسیه را تایید کرد اما جزئیات دیگری درباره دلیل این سفر ارائه نکرد.

در ماه‌های اخیر و درپی دستاوردهای چشمگیر ارتش سوریه علیه تروریست‌ها و معارضان در مناطق مختلف، مقامات رژیم صهیونیستی تماس‌ها با روسیه را جهت گسترش دادن منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه و عقب راندن نیروهای حزب‌الله و دیگر متحدین ارتش سوریه از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، افزایش داده‌اند.

این در حالی است که طی چند هفته اخیر تنش‌ها بین تل‌آویو و گروه‌های مختلف در همسایگی فلسطین اشغالی از جمله دولت سوریه، حزب‌الله و حماس و همچنین نگرانی دستگاه‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع جنگ تمام عیار با گروه‌های مقاومت در منطقه افزایش یافته است.

جدیدترین تبادل آتش رژیم صهیونیستی با سوریه در بامداد پنجشنبه 20 اردیبهشت رخ داد که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات راکتی ادعایی به بلندی‌های جولان اشغالی، تجاوز هوایی گسترده‌ای را به خاک سوریه شروع کردند. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این راکت‌ها از سوی نیروهای حامی ایران شلیک شده و در پاسخ به آن، پایگاه‌هایی که مدعی حضور ایران در آن بودند هدف قرار دادند.

همچنین با شدت گرفتن نگرانی‌ها از وقوع جنگ و شلیک شدن روزانه هزاران فروند موشک و راکت به سمت پایگاه‌های رژیم صهیونیستی، به تازگی یک شرکت خصوصی در اراضی اشغالی برای اولین بار بیمه‌نامه حملات موشکی ارائه کرده است.

وبگاه امنیتی «دبکافایل» وابسته به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی چندی پیش گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرح گسترده‌ای را برای تقویت نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی در برابر «تقابل نظامی احتمالی با ایران» تصویب کرده است.

دبکافایل پیشتر نیز گزارش داده بود که ارتش رژیم صهیونیستی در حال سازمان‌دهی و استقرار گردان‌های بزرگی از نظامیان خود در مرزهای سوریه و لبنان است و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به طور مداوم بر فراز مناطق مرزی و محل استقرار نظامیان خود گشت‌زنی می‌کنند.

این پایگاه همچنین به نقل از منابع محلی سوری گزارش داد که شاهدان عینی تانک‌های اسرائیلی را دیده‌اند که در بلندی‌های جولان اشغالی، مشرف به منطقه قنیطره در سوریه، مستقر شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند