Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، مدير عامل صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و  عشاير در حاشيه افتتاح دفتر کارگزاري بيمه در شهريار با اشاره به اينکه بسياري از روستائيان در استفاده از خدمات بيمه اگاهي ندارند گفت : از 240 هزار خانوار روستايي در استان تهران ، تنها 30 هزار خانوار تحت پوشش بيمه روستايي و عشاير قرار گرفته اند  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رضا واعظ مهدوي با بيان اينکه دولت قصد دارد تا در زمان کوتاهي بيش از 70 درصد روستائيان و عشاير کشور را  تحت پوشش بيمه قرار دهد افزود : روستائيان مي توانند با حضور در دفاتر وابسته به دفتر کارگزاري شهرستان ، از خدمات بيمه ايي استفاده و نسبت به بيمه خود اقدام کنند .
وي با اشاره به اينکه دولت سهم  کارفرما را مي پردازد و 2 سوم حق بيمه را پرداخت مي کند گفت : روستائيان تنها با پرداخت 20 هزار تومان موفق به دريافت خدمات بيمه ايي شده و 40 هزار تومان را دولت به عنوان کارفرما براي بيمه انان در نظر مي گيرد .
واعظ مهدوي افزود : ارامش خيال براي دوران کهولت و اسودگي براي برخورداري از مزايايي مانند مستمري در دوران بازنشستگي از مزاياي بيمه روستائيان و عشاير است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما شهريار صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير استان تهران کارگزاري افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر

به گزارشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان می گوید: با اقدامات صورت گرفته تمامی مادران دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سومشان متولد سال 96 به بعد باشد، مشمول این طرح می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد