Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی حکمی محمود اکرامی‌فر را به عنوان دبیر بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای محمود اکرامی‌فر

با اهدای سلام و درود بر محمد (ص) و آل محمد (ص)

با احترام؛ نظر به سوابق و تجارب مفید جنابعالی در حوزه شعر دفاع مقدس، به موجب این حکم به عنوان، «دبیر برگزاری بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با رعایت ضوابط و قوانین ابلاغی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با به کارگیری ظرفیت‌های ادارات کل در استان‌های کشور و با عنایت حق تعالی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و ارواح مطهر شهیدان سرافراز این مرز و بوم، همواره موفق و پیروز باشید.»

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا فرهنگی ادب کتاب شعر دفاع مقدس اکرامی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین‌المللی به کنگره جهانی حضرت رضا(ع)

زهره نصرت خوارزمی دبیر بخش بین‌الملل کنگره جهانی حضرت رضا (ع) از ارسال ۲۰۰ مقاله در سطح ملی و بین المللی به دبیرخانه کنگره بین المللی حضرت رضا (ع) خبر داد. - اخبار فرهنگی -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دبیر بخش بین‌الملل کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با بیان اینکه مشارکت کنندگان در بخش بین المللی لزوما مسلمان و شیعه نیستند، اضافه کرد: شرکت کنندگان در کنگره حضرت رضا (ع) از نژادها، کشور‌ها و طبقات مختلف هستند. در ابتدا 116 کتاب به 24 زبان با دسترسی باز در اختیار محققان قرار گرفت و جلسات متعددی شکل گرفت و اساتید دانشگاه‌های بزرگی در رشته‌های مطالعات اسلامی و شیعه پژوهی که در این کنگره شرکت می‌کنند توانسته‌اند با ادبیات رضوی ارتباط برقرار کنند. 

 
خوارزمی گفت: تلاش کردیم در برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) تعدد جغرافیایی و تکثر هویتی دیده شود. از بورکینافاسو تا برزیل، از توکیو تا میشیگان، از همه قاره‌ها شرکت کننده و از نژاد‌ها و ادیان مختلف داریم. 
دبیر بخش بین‌الملل کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با اشاره به برگزاری پیش‌نشست‌های کنگره در واتیکان و عراق اظهار کرد: در یکی از پیش‌نشست‌ها که در واتیکان برگزار شد از مرکز مریم شناسی بیروت، از یونان، رم و واتیکان شرکت کننده داشتیم. همچنین در دو جلسه‌ای که در بغداد عراق برگزار شد از کویت، مراکش، مصر و عراق شرکت کرده بودند. تلاش کردیم هر محلفی، محفل گفت‌وگو برای روشن شدن ابعاد مختلف عدالت از منظر امام رضا (ع) باشد. 
 
وی اضافه کرد: از آنجایی که امام رضا (ع) اهل احتجاجات و گفت وگو با غیر بودند و همچنین روایت‌های متعددی از مواجهه ایشان با مسیحیان و زرتشتیان وجود دارد، یکی از شرکت کنندگان در جشنواره کشیشی انگلیسی است که آیات انجیل را در حوزه عدالت و مقارن آن را با ادبیات رضوی کنار هم قرار داده است. این نشان می‌دهد که فهم ما از عدالت به هم نزدیک است و این عدالت مبنای خوبی برای تعاملات آینده در جهان است که این نیاز بیش از پیش احساس می‌شود. 
  
خوارزمی با بیان اینکه در صربستان هیچ کتابی به زبان صربی درباره امام رضا (ع) وجود ندارد، ادامه داد: هم اکنون کتاب «امام رضا (ع)؛ دانای خاندان محمد (ص)» در حال ترجمه به زبان صربی است و جالب است که صاحب انتشارات در آن کشور به واسطه تماشای سفر‌های اربعین به فرهنگ شیعی علاقمند شده و داوطلب انتشار این کشور شده است. 
 
دبیر کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در پایان گفت: عراق، لبنان، بورکینافاسو، مالی، آمریکا، اسپانیا، هلند، انگلیس، بلژیک، مراکش، گرجستان، تایلند، بوسنی و ... ازجمله کشور‌هایی هستند که در کنگره بین المللی حضرت رضا (ع) شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • ارسال ۲۰۰ مقاله ملی و بین‌المللی به کنگره جهانی حضرت رضا(ع)
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی