Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرکل صداوسیمای استان قم بابیان اینکه برنامه‌های حرم مطهر روزی شش ساعت از صداوسیما مرکز قم منعکس می‌شد گفت: حدود ۶۰ هزار دقیقه برنامه، از حرم کریمه اهل‌بیت (س) در شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی پخش ‌شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر امروز(29خرداد)  در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ دینی به آمار فعالیت های صدا و سیمای مرکز قم در ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود:

 

وی تصریح کرد: در مجموع در این ماه مبارک بیش از 32 هزار و چهارصد دقیقه برنامه تولید شد که سهم رادیو 14 هزار و چهارصد دقیقه و سهم سیما هجده هزاد دقیقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به برنامه های حرم حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: برگزاری آیین ترتیل خوانی، نوجوانان، بانوان و عمومی ازجمله اقدامات آستان مقدس در ماه مبارک رمضان بوده است که در شبکه های مختلف منعکس شد.

 

لطفی نیاسر ادامه داد: بیش از 100 نفر از نیروی‌های صداوسیما در پخش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) مشارکت داشته‌اند.

 

مدیرکل صداوسیما استان قم بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی حرم مطهر  متوسط روزی شش ساعت از صداوسیما مرکز قم پخش می‌شد، افزود: حدود 60 هزار دقیقه برنامه، از آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی منعکس‌شده است.

 

لطفی نیاسر با اشاره به اینکه13 شبکه ماهواره‌ای علاوه بر شبکه‌های استانی و ملی، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی حرم مطهر را پوشش داده‌اند، تصریح کرد: رادیو، قرآن، معارف، قم، شبکه خبر، شبکه سه، شبکه قم، العالم، سحر و جام جم ازجمله شبکه‌هایی بوده‌اند که به پخش برنامه‌های آستان مقدس پرداخته‌اند.

 

وی یادآور شد: پخش برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، برنامه‌های شب‌های قدر، آیین تلاوت قرآن کریم و غیره ازجمله برنامه‌های بود که صداوسیما به پخش آن در ماه مبارک رمضان پرداخته است.

 

مدیرکل صداوسیما استان قم تصریح کرد: علی رغم مشکلات و فشارهای اقتصادی، 20درصد به کمک هایی که مردم از طریق صدا و سیما به کمیته امداد داشته اند افزوده شده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین آمار کمک به آزادی زندانیان غیر عمد در استان سه برابر افزایش یافته است ادامه داد: در شب 21 رمضان نسز در  برنامه باز باران تعداد هزار کودک مستمند و بدسرپرست ثبت نام شدند.

 

لطفی نیاسر همچنین  تغذیه و بهداشت بر اساس طب سنتی را در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار داد و افزود:  در قم کارشناسان معتبری در این زمینه وجود دارند و بسیاری از پزشکان ما متخصص طب سنتی هستند برهمین اساس سعی شد پخش برنامه های تغذیه و بهداشت بر مبنای طب سنتی  در مرکز تقویت شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت نماز عید فطر مجلس مساجد مسجد عید فطر فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آسم تنگی نفس لطفی نیاسر ماه رمضان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان