Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محسنیان افزود: بسیاری از مسیرهای پروازی کشور بر فراز کوه ها است و هواپیمای جدید فرودگاه یاسوج با ارتفاع بسیار بالایی پرواز می کند و زمان پرواز نیز حدود یک ساعت است.

وی بیان داشت: برای اطمینمان بخشی بیشتر به مردم دنبال تغییر مسیر پرواز هستیم اما این اقدام زمان بر خواهد بود.

محسنیان افزود: امبرایر جزو پنج شرکت برتر سازنده جت در دنیا است و در بسیاری از مسیرهای اروپا و آمریکا از این نوع جتها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: توسعه پروازها منوط به استقبال مردم است و در صورت نیاز پروازها به صورت روزانه در هفت روز هفته خواهد بود.

محسنیان افزود: رونق گرفتن پروازهای فرودگاه یاسوج باعث توسعه مستقیم و غیر مستقیم مرکز استان و سایر مناطق می شود.

کد خبر 4324919

منبع: مهر

کلیدواژه: پرواز 655 فرودگاه یاسوج یاسوج راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر یاسوج ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس خرم آباد بیرجند سانحه تصادف نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.   به گزارش تسنیم، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.   مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس