Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ماندن تن‌زاده و جدایی علی کریمی باعث شد تا از تیم سپیدرود جدا شوم.

طرفداری- محمد غلامی در مورد دلایل جدایی‌اش از سپیدرود گفت:

من به دلیل ماندن تن‌زاده در این تیم و همچنین رفتن علی کریمی، تصمیم به جدایی گرفتم. من با کریمی به سپیدرود آمدم و بعد از جدایی او نمی‌توانستم در این تیم بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه آقای تن‌زاده فرد راستگویی نیست و مردم رشت و هواداران هم دوست نداشتند او در سپیدرود بماند. قرار بود تیم را از تن‌زاده بگیرند، اما ظاهراً او به قدری محکم قرارداد بسته که به هیچ‌عنوان نمی‌توانند تیم را از وی بگیرند.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه افزود:

من و کعبی دوست داشتیم بمانیم، اما شرایط مهیا نشد. دلم برای هواداران سپیدرود که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند می‌سوزد و امیدوارم که این تیم سال آینده در لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد تا هواداران هم خوشحال شوند. حیف شد که چنین شرایطی به وجود آمد. قطعاً اگر تن‌زاده نمی‌ماند خیلی چیزها تغییر می‌کرد.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت در رابطه با وضعیت خودش برای فصل آینده گفت:

من چند پیشنهاد دارم که الان ترجیح می‌دهم در موردش صحبت نکنم. تا چند روز دیگر تکلیف من روشن می‌شود و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهربازی مجموعه گهر پارک شهر سیرجان در استان کرمان واقع شده است. روز جمعه ۱۴ اردیبهشت گروهی از شهروندان سوار بر تاب بزرگاین مجموعه، پس از قطع برق نیم ساعت به صورت معلق و وارونه بین زمین و آسمان آویزان شدند. همانطور که می‌دانید برای ایمنی بیشتر در شهربازی قطعا وسایلی از این دست باید از برق دوبل استفاده کنند. یعنی از دو مکان برق بگیرند یا اینکه برق اضطراری داشته باشند و حتی نباید در حرکت بعضی از دستگاه‌های داخل شهر بازی وقفه‌ای هم ایجاد شود. زیرا زمانی که برق اضطراری وجود نداشته باشد، افراد حین استفاده از وسایل شهربازی گرفتار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
در مجموعه تفریحی گهر پارک سیرجان در حال تفریح با یکی از دستگاه‌ها بودم که برق مجموعه قطع شد و به مدت نیم ساعت در ارتفاع ۵۰ متری معلق بودیم با خلاص کردن گیربکس از بالا آزاد شد مجموعه فاقد برق اضطراری بود استرسی که به ما در بالا و خانواده ها در پایین وارد شد که با هیچ چیز قابل جبران نیست خواهشمند هستم پیگیر باشید. تشکر

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق