Web Analytics Made Easy - Statcounter

این موضوع در کرمان کشف و مشخص شد کارشناسان این اداره مشمول این وضعیت بوده و تعداد از کارمندان گمرک در شهرستان کرمان و مرتبطین آنها در سیرجان و بوشهر شناسایی و دستگیر شدند که از ۱۰ نفر بازداشت، ۴ نفر کارمند گمرک و بقیه کارشناس ارزیابی بوده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده اختلاس در اداره کل راه و شهرسازی استان و امور عشایری جنوب استان کرمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یدالله موحد امروز ۲۹ خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: طی یک ماه گذشته بر اساس گزارش دیوان محاسبات استان پرونده اختلاس حدود ۲ میلیارد تومان توسط دو نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی مطرح شده که در این راستا مظنونین بازداشت شده و پرونده در حال طی روند کارشناسی است.
وی ادامه داد: در مورد دیگر، براساس گزارش اداره کل اطلاعات استان مشخص شد مفاسدی در گمرکات کشور رخ می دهد که ارزیابی کالاهای موضوع اظهارنامه های وارداتی که از طریق کارشناسان و برخی کارمندان گمرک صورت گرفته است، مورد بررسی قرار گرفت.
موحد با بیان اینکه در این پرونده موضوع رشوه به کارشناسان و اظهارنظر خلاف واقع صورت گرفته بود، اظهار کرد: این موضوع در کرمان کشف و مشخص شد کارشناسان این اداره مشمول این وضعیت بوده و تعداد از کارمندان گمرک در شهرستان کرمان و مرتبطین آنها در سیرجان و بوشهر شناسایی و دستگیر شدند که از ۱۰ نفر بازداشت، ۴ نفر کارمند گمرک و بقیه کارشناس ارزیابی بوده‌اند.
رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: برخی به بزه خود اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی این پرونده در حال انجام است.
وی به دیگر پرونده اختلاسی در استان اشاره کرد و گفت: همچنین دو فقره پرونده اختلاس اداره کل امور عشایری، اتحادیه عشایری و اتحادیه تعاون روستایی جنوب استان در حال رسیدگی است که تخلفات و جرائم مالی آن سنگین و عددی در حدود ۳ میلیارد تومان توسط اداره کل اطلاعات اعلام شده است.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۲۹۸۲۵ تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دادگستری کرمان اختلاس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی را درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران! کد خبر 847048 برچسب‌ها ایران و اسرائیل آرژانتین خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است