Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@08:56:18 GMT

دستگیری 11خرده فروش و معتاد متجاهر در هرسین

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۸۴۳۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، همت علی شکری اظهار داشت: پس از شناسایی نقاط آلوده در سطح مناطق شهری، پلیس مبارزه با مواد مخدر هرسین اقدام به دستگیری خرده فروشان و معتادان متجاهر کرد. 

وی ادامه داد: هفت نفر از این افراد از خرده فروشان مواد مخدر بودند که به دستگاه قضایی و چهار نفر دیگر نیز که از معتادان متجاهر بودند به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح مقداری مواد مخدر کشف و یک باب منزل مسکونی که به مکانی برای توزیع و استعمال مواد مخدر تبدیل شده بود نیز با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک موتورسیکلت به همراه کشف مقداری آلات توزیع و مصرف مواد مخدر نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح عنوان کرد.

وی تصریح کرد: پلیس شهرستان هرسین قاطعانه با سوداگران مرگ مبارزه و اجازه فعالیت آزادانه به آنها را نخواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پژو معتاد مواد مخدر موتورسیکلت خرده فروشان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای متا به فروش مواد مخدر باز شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آنها سال2023 میلادی به عنوان بخشی از تحقیق جنایی احضاریه هایی ارسال کردند و سوالاتی پرسیدند و همینطور خواستار سوابق مربوط به مواد مخدر یا فروش غیرقانونی آن در پلتفرم های متا شدند.

به نوشته نشریه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، سازمان غذا و دارو آمریکا نیز به این تحقیقات کمک می کند. البته این سازمان به نقل از سخنگوی متا نوشت: فروش غیرقانونی مواد مخدر برخلاف سیاست های ما است و ما همچنان مشغول فعالیت هستیم تا این محتوا را از سرویس هایمان حذف کنیم. متا به طور فعال با نیروهای مجری قانون همکاری می کند تا با فروش و توزیع مواد مخدر مقابله کند.

متا، سازمان غذا و دارو آمریکاو دفتر دادستان کل ایالت ویرجینیا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداده اند. نیک کلگ رییس امور جهانی متا در پلتفرم ایکس اعلام کرد متا با وزارت امور خارجه ایالات متحده، دفتر مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد و اسنپ چت همکاری می کند تا فروش داروهای مخدر در فضای آنلاین را از بین ببرد و درباره ریسک های مرتبط با آن به کاربران آموزش دهد.

کد خبر 6057050

دیگر خبرها

  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • دستگیری ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد
  • پای متا به فروش مواد مخدر باز شد!
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند