Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آرياشهردار منطقه 9تبريز گفت: شهرداري منطقه9 در محدوده ي فتح آباد با لحاظ اولويت، نسبت به اجراي عمليات هاي عمراني و خدماتي اقدام مي کند.

به گزارش خبرنگار ما در تبريز، بهرام نسياني، از اجراي عمليات پاکسازي، نخاله برداري و ساماندهي ورودي فتح آباد خبرداد و افزود: با توجه به موافقت وزارت کشور نسبت به الحاق 6 روستاي اطراف تبريز به محدوده ي اين کلانشهر شهرداري منطقه 9 اقدام به پاکسازي و ساماندهي اين روستا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي ادامه داد: با تلاش همکاران معاونت خدمات شهري و اجرائي منطقه اين پروژه در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداري تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند

داریوش بارانی بیرانوند اظهار کرد: در این راستا ۲۰۰ خودروی سیار عرضه کننده میوه و تره بار در منطقه دره گرم جنب دیوار میدان اسب سواری ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه منطقه دره گرم به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شهرستان‌های سلسله و دلفان بار ترافیکی بالایی دارد افزود: توقف خودرو‌های سیار میوه فروشان در این مسیر و خودروی خریداران، همواره بار ترافیکی بالایی را بر این منطقه تحمیل می‌کرد.

بارانی بیرانوند تصریح کرد: خودرو‌های سیار میوه فروشان با دستور دادستان، همکاری معاونت خدمات شهری و نیروی انتظامی به این بازارچه جدید منتقل شدند و حضور شهروندان نیز برای خرید از بازارچه جدید در حال افزایش است.

وی عنوان کرد: پیش از این نیز خودرو‌های میوه فروش واقع در مسیر ساحلی دریاچه بهشت و آرامستان خضر به منظور رفع معضل ترافیک شهری ساماندهی شدند.

بارانی بیرانوند گفت: شهرداری در نظر دارد چندین محل تجمع میوه فروشان سیار را با ایجاد بازارچه‌هایی ساماندهی کند تا علاوه بر تامین فضایی برای خرید مناسب شهروندان، امرار معاش این قشر زحمتکش با مشکل مواجه نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳