Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@21:59:12 GMT

حضور تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۸۷۲۴

حضور تیم رباتیک MRL دانشگاه آزاد استان قزوین

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین؛ امسال نیز این مسابقات از 28 تا 31خرداد ماه97 به میزبانی شهر مونترال کانادا با حضور کشورهای ایران، آلمان، آمریکا، پرتغال، اتریش، چین، برزیل، هلند، ترکیه، مکزیک، ژاپن، کانادا، سنگاپور و ... برگزار می‌شود و کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران نیز با تیم‌ های مطرحی همچون دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه تهران و دانشگاه‌ آزاد اسلامی ایلخچی در بخش دانشجویی آن حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این رقابت‌ های علمی و تحقیقاتی که هر سال با حضور بهترین تیم‌ های رباتیک جهان، زیر نظر فدراسیون جهانی ربوکاپ و در یکی از کشورهای فعال در این زمینه، در لیگ‌ های مختلف برگزار می‌شود،‌ شرکت کنندگان در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین در بخش دانش آموزی نیز تیم‌ های مدرسه سلام یوسف آباد،‌ کاوش دانش،‌ کاوش قلم،‌ فرزانگان،‌ انرژی اتمی، سینا تهران، امام محمد باقر (ع) اصفهان،‌ اژه ای اصفهان،‌ فرزانگان امین اصفهان و پژوهش‌ سرای فضیلی اصفهان از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی مسابقات جهانی ربوکاپ، در لیگ‌ ربات‌ های امدادگر، لیگ ربات‌ های انسان نما سایز نوجوان و کودک،‌ لیگ ربات‌ های صنعتی و لیگ ربات‌ های شبیه ساز امداد در این رقابت‌ ها حاضر شده است و از مدعیان اصلی این مسابقات به شمار می‌آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی کانادا مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان برگزار می‌شود.

ب️ه گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، رشید فریدپور درباره آغاز دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) اظهار کرد: دوازدهمین مرحله استانی مسابقات آماده از فردا هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان شهرضا در مرکز آموزش‌های تخصصی استان اصفهان برگزار می‌شود.‌

️ وی افزود: این مسابقات در دو بخش مجزا ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) در هشت آیتم مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری برگزار خواهد شد.

️️ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های طرح ملی دادرس در کانون‌های دانش آموزی استان ارائه شده است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۲۷ تیم منتخب از دختران در روز هفدهم اردیبهشت ماه و ۲۵ تیم منتخب از پسران در روز هجدهم اردیبهشت ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

️ فریدپور هدف از برگزاری این دوره مسابقات را ارتقای مهارت‌های امدادی دانش‌آموزان دانست و به انتخاب یک تیم در بخش جام بشردوستی با محور فعالیت‌های بشردوستانه و رویدادهای اخلاقی اشاره کرد.

کد خبر 751512

دیگر خبرها

  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش