Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،  در پی انتخاب محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، سیاری از اعضا جامعه علم و فرهنگ از این انتخاب ابراز خرسندی کردند. لازم به ذکر است که محمدرضا عارف دارای سوابق درخشانی در زمینه آموزش است و انتخاب او به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات می تواند کمک شایانی به پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزشی در کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص با جعفرتوفیقی، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و سیاست مدار ایرانی گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

وی در این خصوص گفت: «این انتخاب را می توان انتخاب شایسته ای دانست چرا که محمدرضا عارف، الگویی بسیار قوی در مدیریت  است و دارای شخصیت فوق العاد برجسته علمی هستند که به حوزه آموزش عالی و آموزش و پرورش به واسطه تجربه هایی که در این زمینه داشتند، اشراف کامل دارد.»

وی افزود: « اطمینان دارم که جامعه علمی از این انتخاب، استقبال ویژه ای خواهند کرد. همچنین این اتفاق برای آموزش و پرورش و آموزش عالی خبر خیلی خوبی بوده است چرا که با حضور محمدرضا عارف، در حوزه آموزش و تحقیقات و پژوهش شاهد تحولات بسیار مثبت و شگرفی هستیم.»

توفیقی در پاسخ به پرسشی در خصوص  کمک هایی که محمدرضا عارف می تواند با حضورش در عرصه آموزش و پرورش و آموزش عالی در رفع مشکلات این داشته باشد چنین پاسخ داد: «یکی از مشکلاتی که در حال حاضر گریبانگیر  حوزه آموزش و پرورش است، بحث ارج و حرمت  معلمان مشغول درحوزه مادی و معنوی است. معلمان رکن اصلی آموزش و پرورش و یکی از ابزارهایی اعمال تغییر و تحولات مثبت در این زمینه هستند و بیشترین نقش را در توسعه این حوزه دارند. رسیدگی به درخواست ها و نیازهای معلمان بسیار امر مهمی است که حضور  محمدرضا عارف، در منصب مدریت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می تواند نویدی برای حل این مشکل و به طور کلی تحولات جدی در حوزه آموزش و پرورش است.»

خبرنگار: پانیذ میلانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی آموزش و پرورش جامعه برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به کشاورزی نیاز امروز کشور است

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رحیم کریمی» از حوزه سمیرم به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امنیت غذایی و به ویژه تولیدات کشاورزی در حال حاضر در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن اینکه ضروری است در حوزه کشاورزی به عنوان حوزه استراتژیک تصمیمات درست و کارشناسی گرفته شود تا بتوانیم شاهد بهبود شرایط کشاورزان، افزایش کیفیت تولیدات کشاورزی و همچنین تقویت امنیت غذایی در کشور باشیم.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اولویت بنده در صورت موفقیت به حضور در مجلس دوازدهم است چرا که در این زمینه نیاز جدی در خصوص تغییر رویکرد وجود دارد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

استان اصفهان علی رغم برچسب برخورداری دارای چالش‌های زیادی است، اما در این بین از نظر بنده چالش‌های حوزه آب، محیط زیست و کشاورزی از دیگر بخش‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از سویی نیز باید توجه داشت که شغل اکثر مردمان حوزه انتخابیه اینجانب یعنی سمیرم کشاورزی و دامپروری است و در صورت ورود به مجلس سعی بر این دارم که در حوزه حل مشکلات کشاورزان و به ویژه باغداران، خرید تضمینی تولیدات کشاورزی و باغداری و همچنین پیگیری برای تخصیص تسهیلات مناسب برای به روز رسانی و استفاده از فناوری‌های روز در حوزه کشاورزی و همچنین تعیین محل مناسبی برای جبران خسارت کشاورزان ناشی از بلایای طبیعی اقدامات لازم را انجام دهم.

کد خبر 6100163

دیگر خبرها

  • رای دور دوم از دور اول مهم تر است؟ | گره‌هایی که با انتخاب اصلح باز می شود
  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • اساس و پایه دانشگاه بر منزلت استاد نهادینه شده است
  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد؟
  • توجه به کشاورزی نیاز امروز کشور است
  • عضو جبهه پایداری: با کودک همسری مخالفم / مستنداتی علیه فرزین دارم!
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است