Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:01:40 GMT

سقوط از کوه شهروند خرم‌آبادی را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۹۳۶۷

سقوط از کوه شهروند خرم‌آبادی را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، ساعت ۱۹ روز گذشته 28 خرداد ماه، در پی اطلاع رسانی خبری مبنی بر پیدا شدن جسد مردی میانسال در ارتفاعات مخملکوه خرم آباد توسط یک جوان کوهنورد به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، تیم عملیاتی ایستگاه امداد سریعا به محل اعزام و پس از صعود به نقطه مورد نظر اقدام به جابجایی پیکر فرد مذکور به دامنه کوه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض پور فرمانده ایستگاه امداد سازمان آتش نشانی خرم آباد در این رابطه گفت: فرد فوت شده به دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده و چند روز از مرگ وی می گذرد.

وی یادآور شد: پیکر فرد فوت شده که حدود ۶۰ سال سن داشته پس از انتقال به پایین تحویل عوامل آرامستان شد.

کد خبر 4325086

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی خرم آباد خرم آباد کوهنوردی راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس خرم آباد بیرجند سانحه تصادف تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز

هادی عیدی پور از عملیات خارج کردن کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۷ متر خبر داد و درباره جزییات این عملیات گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر سقوط کودک در چاه، بلافاصله تیم تخصصی (چاه نورد) ایستگاه ۱۲ ساحلی به محل حادثه واقع در بلوار کریمخان زند اعزام شدند.

او با اشاره به این عملیات اظهار کرد: این کودک هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیک ساختمان و معبر عمومی سقوط میکندو به دنبال آن شخص مذکر ۷۰ ساله که جهت نجات کودک اقدام کرده بود درون چاه گرفتار میشود.

این مقام ارشد در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن بیان اینکه آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط و ایجاد کارگاه در دهانه چاه اقدام به فرود داخل چاه نمودند.

او افزود: تیم آتش نشان پس از یک عملیات سریع هر دوشخص را به صورت فیکس شده و با سلامت کامل به بیرون از چاه منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی