Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:37:02 GMT

202 هزار کارت جدید ایثارگری صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۵۹۵۷۳

202 هزار کارت جدید ایثارگری صادر شد

تهران- ایرنا- مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: صدور کارت‌ ایثارگری برای خانواده شهدا، جانبازان 25 درصد به بالا و آزادگان انجام می ‌شود و تاکنون برای 202 هزار نفر از ایثارگران کارت جدید ایثارگری صادر شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بنیاد شهید، حجت‌الله فرهادی با تاکید بر اینکه کارت‌ های شناسایی قدیمی ایثارگران تا پایان تیرماه اعتبار دارد، افزود: از ابتدای مردادماه امسال ارائه خدمات تنها از طریق کارت‌ های جدید و هوشمند شناسایی ایثارگری انجام می‌ شود و کارت‌ های گذشته قابل ‌استفاده نبوده و فاقد اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: 270 هزار نفر از ایثارگران برای دریافت کارت جدید ایثارگری ثبت نام کرده اند و ضروری است ایثارگران در فرصت باقی مانده برای ثبت‌ نام کارت شناسایی هوشمند ایثارگری اقدام کنند.
فرهادی خاطرنشان کرد: ایثارگران و خانواده‌های آنها باید تا پایان تیرماه برای ثبت‌ نام کارت‌ های جدید در سامانه ایثار اقدام کنند و کارت‌ های گذشته خود را تحویل حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سکونت خود دهند؛ زیرا از ابتدای مردادماه ارائه خدمات تنها از طریق کارت‌های جدید ایثارگری انجام می‌شود و کارت‌های گذشته قابل‌ استفاده نبوده و فاقد اعتبار است.
مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید در خصوص نحوه ثبت‌ نام ایثارگران برای دریافت این کارت‌ ها گفت: ایثارگرانی که در گذشته نام کاربری و رمز عبور خود را از سامانه خدمات الکترونیک ایثار دریافت کرده اند، باید هرچه سریعتر برای ثبت درخواست دریافت کارت شناسایی ایثارگری اقدام کنند و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده ‌اند، باید یک ‌بار به یکی از ادارات ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید در سطح شهرستان ها و استان ها مراجعه و پس از ثبت ‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند.
وی تاکید کرد: ایثارگران در صورت تغییر آدرس محل سکونت باید حتما نسبت به اعلام آدرس جدید به بنیاد شهید اقدام کنند تا برای دریافت کارت دچار مشکل نشوند. همچنین در صورتی ‌که عکس‌ های پرونده این افراد نیز قدیمی است و نیاز به تغییر داشته باشد باید به بنیاد شهید مراجعه کنند و عکس جدید خود را در پرونده ثبت کنند.
مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگر حوادث تروریستی، 225 هزار و570 شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.
همچنین تعداد کل جانبازان در کشور 574 هزار و 101 نفر است که 336 هزار و 282 نفر معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند. تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس 43 هزار و 173 نفر است.
اجتمام ** 7268*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ايثارگران كارت شناسايي ما و شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین دانش کهن عصر یکشنبه در اولین نشست شورای اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق گفت: این عملیات مانند عملیات‌های دوران دفاع مقدس که رزمندگان با مجاهدت‌های خود حماسه خلق می‌کردند غرورآفرین بود و رژیم غاصبی که جسارت کرده بود با قدرت جوابی کوبنده دریافت کرد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران این مهم را به دنیا فهماند که جرأت جسارت به کشور ما وجود ندارد، تصریح کرد: اقدامات بزرگ و تأثیرگذاری در استان البرز انجام شده که حاصل تلاش‌های خادمان شهدا در استان است، بنیاد البرز نیروهای توانمندی دارد و کارهای بزرگی توسط آنها انجام و افتخارات بزرگی کسب شده که باید دیده شود و ادامه پیدا کند.

وی مطرح کرد: در آینده باید با برگزاری جلسات تخصصی چارچوبی مشخص برای رفع مشکلات تعریف و برای تحقق آنها تلاش کنیم تا به تعادلی در این زمینه دست یابیم و بتوانیم از فرصت در اختیار برای خدمت به ایثارگران استفاده کنیم. تکریم ایثارگران یکی از مهمترین اولویت‌ها و انتظارات از کارکنان است زیرا ایثارگران از بهترین بندگان خدا هستند و باید نحوه برخورد با آنها را بیاموزیم.

رستمیان بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با سایر دستگاه‌ها متفاوت است چراکه جامعه هدف آن افرادی هستند که در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش ما از بهترین دارایی خود گذشتند، لذا لایق بهترین‌ها هستند. ما هم وظیفه خدمت رسانی به ایثارگران را بر عهده داریم و باید به بهترین نحو ممکن آنها را تکریم و به شایسته‌ترین شکل ممکن با این عزیزان برخورد کنیم، حتی اگر نتوانیم خدمت قانونی به آنان ارائه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: تخصیص بودجه استان‌ها منوط به اجرای برنامه عملیاتی است، لذا همچون سال‌های گذشته که البرز در این حوزه موفق عمل کرده باید با رفع مشکلات معدود موجود، نسبت به اجرای برنامه عملیاتی اهتمام داشته باشیم. خدمت به بندگان خدا از آموزه‌های دین ماست بنابراین باید فرصت را غنیمت بشماریم و خدمتی در شأن ایثارگران به آنها ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در محیطی سالم کار کنیم باید حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، نظم و انضباط را عاملی مهم برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به ایثارگران دانست و افزود: این یک تکنیک برای افزایش کیفیت و پویایی سازمان است. در درجه اول مشکلات باید به صورت تخصصی احصا و با زمانبندی و تقسیم کار با همکاری یکدیگر رفع شوند، در این صورت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهیم داشت.

کد خبر 6085885

دیگر خبرها

  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون