Web Analytics Made Easy - Statcounter

«راه حل ایران برای بحران فلسطین» در شبکه پرس‌تی‌وی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد و در مستند «کشتی کرامت» ماجرای مهاجرینی که می‌خواهند از طریق کشتی به کشورهای اروپایی پناهنده شوند، روایت می‌شود. ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، «راه حل ایران برای بحران فلسطین» عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «ایران امروز» در شبکه پرس‌تی‌وی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پور انوری با حضور دو روزنامه نگار رسانه‌های نوشتاری، یک استاد حقوق بین‌الملل و دو کارشناس خارجی روی آنتن این شبکه می‌رود. در این برنامه ضمن اشاره به بیانات رهبری درخصوص اسرائیل و لزوم برگزاری انتخابات به این مساله اشاره می‌شود که برخی رسانه‌های خارجی اینطور نشان داده‌اند که سیاست ایران در قبال اسراییل نرم‌تر شده در حالی که این موضع از ابتدا هم موضع رسمی ایران برای پایان بخشیدن به بحران فلسطین بوده است. در ادامه برنامه این هفته «ایران امروز» تلاش‌های نتانیاهو برای معنی کردن شعار ایران مبنی بر نابودی اسراییل مورد بحث قرار گرفته و بی اساس بودن ادعای وی مبنی بر قتل یهودیان به عنوان هدف اصلی ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد. بخش دیگر این برنامه، به بحث و تبادل نظر پیرامون اقدامات متعدد اسراییل بر ضد ایران از جمله تلاش برای ایجاد جنگ از سوی آمریکا علیه ایران، ترور دانشمندان ایرانی، تلاش برای نابودی برجام، حمله به مستشاران ایرانی در سوریه و حمله سایبری به تاسیسات ایران اختصاص دارد.

برپایه این گزارش، «ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:00 بامداد چهارشنبه 30 خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه چهارشنبه ساعت 06:00 و 19:00 ، پنجشنبه ساعت 08:00 و شنبه ساعت 11:00 تکرار خواهد شد.

داستان «کشتی کرامت» و شاید «کشتی مرگ» در هیسپان‌تی‌وی

داستان مهاجرینی که می‌خواهند از طریق کشتی به امید زندگی بهتر به کشورهای اروپایی پناهنده شوند و اتفاقاتی را از سر بگذرانند که در این مسیر شاید منجر به مرگ آن ها نیز شود، در مستند «کشتی کرامت» به آنتن هیسپان‌تی‌وی رسیده است. مستند «کشتی کرامت» به کشتی اشاره دارد که توسط سازمان بشردوستانه پزشکان بدون مرز تجهیز شده است و در دریای مدیترانه با هدف کمک به هزاران مهاجری که در تلاش برای رسیدن به خاک اروپا هستند، در حرکت است. در این مستند 52 دقیقه‌ای، سعی شده با پرسیدن سوالاتی از این مهاجران، سفر آن ها به چالش کشیده شود؛ « چرا بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که با جان و زندگی خود بازی کنند؟»، « چرا آنها را محکوم به مرگ در دریا کرده اند؟»، « این مهاجران چرا برای رسیدن به عزت و شرف انسانی جان خود را به بازی می‌گیرند؟»، لوئیس هرتادو با پرسیدن این سوالات در هنگام سفر از مهاجرین، سعی در نشان دادن ابعاد مختلف زندگی این مهاجرین و چرایی حضور این افراد در کشتی را به مخاطبین بهتر نشان دهد.

برپایه این گزارش، مستند «کشتی کرامت» محصول سال 2015 در دو قسمت 25 دقیقه‌ای از روز چهارشنبه ساعت 8:30 به وقت تهران از شبکه اسپانیایی زیان هیسپان‌تی‌وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند

مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت که فرزاد حسنی آن را روایت می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت.

 قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت و گو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می شود.  

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی می پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.  

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفتگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری