Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد ارتحال معلم اخلاق و فقیه وارسته، مرحوم آیت‌الله حاج شیخ حسین شب زنده‌دار جهرمی همزمان با شب هشتم شوال، سالروز غم‌بار تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع(ع) در جهرم برگزار خواهد شد.
این مراسم روز پنج‌شنبه، 31 خردادماه همراه با اقامه‌ نماز مغرب ‌و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی، کارشناس برنامه‌ «سمت خدا»، در مسجدالزهرا (س) واقع در شهرک انقلابِ شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاد برگزاری مراسم چهارمین سالگرد این عالم ربانی از علمای اعلام، اساتید، طلاب حوزه‌های علمیه و عموم مردم ولایتمدار و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد.
بنا بر این گزارش، آیت‌الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار جهرمی در سال1308 در جهرم به دنیا آمد. وی مجتهد، عالم شیعه، مفسر قرآن کریم و از اساتید مطرح اخلاق درحوزه علمیه قم بود که بیش از ۴۰ سال سابقه تدریس دروس عالیه حوزه علمیه را داشت.
آن عالم ربانی در کنار تمام فعالیت‌ها در عرصه نگارش هم آثار زیادی به صورت تقریرات دروس خارج، شرح و حواشی بر برخی از تفاسیر و ادعیه و مقالات پربار در موضوعات گوناگون دینی نگاشته ‌است.
یادآور می‌شود، آیت‌الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار پدر و استاد محمدمهدی شب‌زنده‌دار از فقهای شورای نگهبان است كه در تاریخ 4 مردادماه 1393 دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شهرستان جهرم چهارمين سالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۵۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس

مراسم گرامیداشت سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ چهل‌وچهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در محل وقوع این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی «افول ابرهه» از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

به گزارش ایمنا، چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آمریکا که به جهت انجام عملیات خرابکارانه و آزادی گروگان‌های آمریکایی وارد ایران شده بودند، پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ بر اثر طوفان شن در صحرای طبس از بین رفتند و عملیات آمریکایی‌ها با عنوان «پنجه عقاب» با شکست مواجه شد.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد شکر طبس (محل وقوع واقعه) برگزار می‌شود.

کد خبر 747500

دیگر خبرها

  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود