Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست خبری خود ضمن تأکید بر اینکه در اجرای حکم محمد ثلاث شاهد فضاسازی سنگین رسانه‌ای توسط رسانه‌های معاند نظام با همراهی برخی از فتنه‌گران داخلی بودیم گفت: این افراد با ادعای دروغین حمایت از حقوق بشر به جای حمایت از مردم مظلوم و خانواده داغ‌دیده تلاش کردند جای شهید و جلاد را در پرونده خیابان پاسداران عوض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست خبری که امروز در محل این دادگستری برگزار شد با تبریک عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان و روزه‌داران گفت: در آستانه هفته قوه قضاییه یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای فاجعه هفت تیر و همه شهدای قوه قضاییه، دفاع مقدس، انقلاب و شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم و به روح بلند امام راحل درود می‌فرستیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: در آستانه هفته حقوق بشر آمریکایی نیز هستیم و در تیر ماه سال ۱۳۶۰ خاطرات تلخی بر اثر اقدامات خصمانه دولت آمریکا به وجود آمد؛ و شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبری، خادثه هفتم تیر، فاجعه حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و یاران با وفای انقلاب و امام راحل، دوازده تیر شهید آیت‌الله صدوقی و فاجعه امریکا در هواپیمای ایرباس مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس و حمله شیمیایی ایادی امریکا به سرکردگی صدام به شهرستان سردشت و شهادت جمعی از زنان و کودکان بی‌سرپناه بودیم که این جزئیات باعث شد این هفته به‌عنوان ادعایی حقوق بشر امریکایی نامگذاری شود و مردم هیچگاه ظلم امریکا را فراموش نخواهند کرد و ادعای حقوق بشری آن‌ها در بین مردم روشنفکر جامعه رنگ و لعابی نخواهد داشت.

اسماعیلی گفت: روز گذشته شاهد اجرای حکم عامل شهادت شهدای نیروی انتظامی در خیابان پاسداران بودیم که متعاقب اجرای حکم و در آستانه آن فضاسازی رسانه‌ای توسط رسانه‌های معاند نظام با همراهی برخی از فتنه‌گران داخلی که سابقه محکومیت قضایی هستند و با ادعای دروغین حمایت از حقوق بشر بودیم که برابر رویه همیشگی خود بدون حمایت از مردم مظلوم و خانواده داغ‌دیده جنایت پاسداران تلاش کردند جای شهید و جلاد را در این پرونده عوض کنند و به فضاسازی علیه دستگاه قضایی پرداختند.

وی افزود: برخی افراد ادعای حقوقدانی نیز با انجام مصاحبه‌هایی با رسانه‌هایی مثل صدای امریکا و ... با بهره‌گیری از فضای مجازی اذهان عمومی را به اجرای این حکم مشوش کردند که لازم دانستیم در جهت روند دادرسی این پرونده نکاتی را بیان کنیم.   در حال تکمیل....

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد ثلاث رسانه های بیگانه خیابان پاسداران دادگستری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امروز و در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر شهید محمد رنجنوش، با حضور مردم درالمومنین و دارالمجاهدین همدان از پیاده راه میدان امام خمینی تشییع و پس از پیمودن مسیر خیابان شهدا، در گلزار شهدای همدان آرام گرفت.

حاج محمد رنجنوش، شهید تازه شناسایی شده، متولد یکم فروردین ۱۳۴۰ در روستای قوره جینه کبودراهنگ است.

والدین این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافتند و همسر بزرگوار شهید دو فرزند پسر شهید رنجنوش را پرورش دادند.

حاج محمد رنجوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین همدان، ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

روستای قوره جینه کبودراهنگ در دفاع مقدس در حالیکه فقط ۵۰ خانوار داشته، ۱۴ شهید و بیش از ۷۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان