Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@20:23:01 GMT

آسمان هوای باران دارد در ایستگاه شبکه یک متوقف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۰۴۴۹

آسمان هوای باران دارد در ایستگاه شبکه یک متوقف می‌شود

مجموعه تلویزیونی "آسمان هوای باران دارد" به کارگردانی شهرام شاه حسینی پس از وقفه‌ای سه ماهه از امروز ادامه می‌یابد تا خودش را در قالب ۳۰ قسمت آماده پخش از شبکه یک سیما کند.

خبرگزاری تسنیم: امیر پوررحمانی با اعلام این خبر که گروه "آسمان هوای باران دارد" بعد از وقفه‌ای سه ماهه از امروز در بیمارستان مفرح تهران کار را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تصویربرداری تا ۱۰ روز دیگر به پایان می‌رسد، مرجانه گلچین و بهرنگ علوی مقابل دوربین سجاد حیدری خواهند رفت و در روز‌های آینده سایر بازیگران هم در لوکیشن بیمارستان که آخرین لوکیشین سریال هست، مقابل دوربین خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سریال خانوادگی "آسمان هوای باران دارد" به روز‌های پایانی ضبط صحنه‌های خارجی و خیابانی رسیده، تأکید کرد: تاکنون ۱۵ قسمت از این سریال آماده شده و تدوین همزمان نیز با سرعت در حال انجام است. همزمان با ضبط تصاویر در بیمارستان، صحنه‌های خارجی و خیابانی هم تصویربرداری خواهد شد. مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، فریبا جدیکار، بهرنگ علوی، علی عمرانی و تیما پوررحمانی از بازیگرانی هستند. داستان این سریال قصه خانواده‌ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگ شان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.

برپایه این گزارش، سریال "آسمان هوای باران دارد" به تهیه کنندگی امیر پور رحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در حال تولید است و به زودی از این شبکه به روی آنتن سیما می‌رود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UWE

منبع: فردا

کلیدواژه: آسمان هوای باران دارد تلویزیون شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده

مهدیه اصحابی گفت: از امروز جمعه هفتم اردیبهشت تا سه شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا نیز با شیب ملایم افزایشی می‌شود.

او افزود: از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت، اما با ورود جریانات شمالی آسمان ابری می‌شود و شاهد کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان