Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آموزش زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در راستای تحقق سیاست‌های کلان دانشگاه و دستیابی به اقتصاد مقاومتی با اجرای طرح‌های درآمدزایی با حضور اعضای هیأت رئیسه و معاون امور سما این واحد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در این مراسم با تاکید بر بهره گیری از توان علمی استادان دانشگاه در اجرای طرح های درآمدزایی و رهایی دانشگاه از وابستگی به شهریه گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از منابع انسانی غنی اعم از استادان سرآمد و متخصص و کارکنان متعهد و دلسوز و دانشجویان نخبه و پژوهشگر، توانایی حضور در عرصه‌های علمی و پژوهشی، فرهنگی، صنعتی و اقتصادی استان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر محمدحسن برهانی فر یکی از وظایف دانشگاه را داشتن عملکرد موثر در جهت توسعه آموزش علمی و عملی در شهر و استان دانست و افزود: «دانشگاه به عنوان یک پایگاه معتبر علمی می تواند علاوه بر ایجاد زمینه مساعد برای رشد و بالندگی علمی در جامعه به عنوان همراه و همکار مناسبی برای ارگان‌ها و سازمان‌ها و نهادهای آموزشی، پژوهشی و صنعتی در سطح شهر، استان، منطقه و حتی کشور باشد.»

وی حضور دانشگاه در این عرصه را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: «این امر علاوه بر کسب درآمد برای دانشگاه، در کیفیت امور علمی استان نیز کارایی موثری خواهد داشت و باعث ایجاد پویایی علمی و آموزشی در سطح آموزشگاه های علمی و تلاش بیشتر برای ارتقای توان و ارائه خدمات به علاقمندان خواهد شد.»

مرکز آموزش زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با سرپرستی دکتر جواد یعقوبی درابی و دکتر محمد حشمدار دو تن از اعضای هیأت علمی دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی واحد کرج و با حضور استادان مطرح این دانشکده در فضایی بسیار مناسب فعالیت خود را برای تابستان امسال آغاز کرد.

حمشدار درباره فعالیت های این مرکز آموزشی به آنا گفت: «در این مرکز کلاس های زبان انگلیسی ترمیک از مبتدی تا عالی، کلاس های آمادکی آزمون EPT ویژه دانشجویان دکتری، دوره های آمادگی آزمون TOEFL و IELTS با همکاری استادان دانشگاه برگزار می شود.»

وی از ارائه خدماتی مانند مشاوره های آموزشی در زمینه های مختلف یادگیری زبان، رشته های مختلف زبان انگلیسی، نامه نگاری، ویراستاری و مقاله نویسی انگلیسی، مبانی ترجمه، دوره های آمادگی ارشد و دکتری در مرکز عالی زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نام برد و تاکید کرد: «با تمهیدات صورت گرفته توسط دانشکده زبان و ادبیات خارجی واحد کرج کلاس های آموزش زبان های خارجی دیگری از جمله فرانسه، آلمانی و عربی نیز در این مرکز برگزار شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست.

حسین باهوش در حاشیه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با وی به ایسنا گفت: هر چه قدر بتوانیم چتر حوزه دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی را در شهرستان باز کنیم، قطعاً هویت منطقه حفظ و ظرفیت‌های شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص روند احیای دانشگاه پیام نور و اقدامات انجام شده در این حوزه، بیان کرد: ۲ سال پیش با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده دانشگاه پیام نور رشتخوار که در آستانه جمع‌آوری بود با ۱۵۰ دانشجو مجدداً احیا شد و امسال قریب به ۵۰۰ دانشجو دارد.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه همین امر باعث شد این دانشگاه رتبه برتر جذب بیشترین دانشجو در استان را از آن خود کند، اذعان کرد: ما به جد پیگیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان رشتخوار هستیم و با تمام توان و ظرفیت برای فعال شدن آن تلاش خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: رشته‌های تحصیلی که مورد نیاز شهرستان است باید توسط کارشناسان شناسایی شود و همان رشته‌ها آموزش داده شوند.

باهوش خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با آموزش و پرورش، مدیران شرکت‌های فولادی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار گردید قرار بر این شد که نیروهای بومی مرتبط با نیاز شهرستان آموزش داده شوند و به محض راه‌اندازی صنایع فولادی، نیروها به شرکت‌های مربوطه تزریق شوند.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: رشتخوار در حال پیشرفت و توسعه در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک منطقه متحول شده و چرخه‌های تولید فولاد راه‌اندازی خواهند شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی می‌طلبد به سمت رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی پیش برویم و نیروهای ماهر برای شهرستان آموزش دهیم.

باهوش راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: هدف دانشگاه آزاد باید تربیت دانشجو در این منطقه باشد که در ابتدا باید رشته‌های مرتبط شناسایی شده و بعد فضاهای آموزشی لازم و اساتید مربوطه تأمین شوند.

وی با بیان اینکه رشتخوار سرشار از استعدادهای ناب علمی و جوانان مستعد است، اذعان کرد: ارتقای توان کمی و کیفی دانشگاه‌ها در جای جای این شهرستان ضروری است و باید در اولویت اول برنامه‌های توسعه‌ای مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها