Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسیح تفرشی مدیر تلویزیون اینترنتی آیو با تأکید بر اینکه فعالیت این شبکه اینترنتی در دوره آزمایش قرار دارد، گفت: از ابتدا هم قرار بود با توجه به نخستین تجربه آی پی تی وی در پخش زنده مسابقات جام جهانی، به صورت آزمایشی از یک مجری خانم استفاده کنیم و بلافاصله براساس بازخورد مخاطبان تصمیم به ادامه یا توقف این کاربگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تلویزیون اینترنتی آیو در واکنش به خبرسازی برخی رسانه‌ها مبنی برمخالفت صدا و سیما با اجرای یک خانم برای برنامه مسابقات جام جهانی فوتبال افزود: خود سازمان صدا وسیما به عنوان ناظر بر آی پی تی وی‌ها در پاسخ به درخواست ما برای استفاده از یک مجری خانم با امکان استفاده از وی موافقت کرد و برای همین، سه برنامه به صورت زنده از شبکه آیو پخش شد، اما خودمان با توجه به بازخوردی که از مخاطبان داشتیم تصمیم گرفتیم که در مقطعی بهتر و با برنامه ریزی دقیق‌تر این کار را ادامه دهیم.

تفرشی با بیان اینکه با توجه به نخستین تجربه فعالیت تلویزیون‌های اینترنتی باید با تأمل و فارغ از حاشیه سازی‌های کاذب حرکت کرد، گفت: به نظرم همه ما رسانه ای‌ها اعم از مسئولان صدا و سیما که زمینه فعالیت مجموعه‌های خصوصی را در این عرصه حساس فراهم آورده اند تا خبرنگاران و اصحاب رسانه که پیگیری خبر‌ها برایشان جذاب است و حتی خود ما که وسط این گود قرار گرفته ایم، از حاشیه سازی پرهیز کنیم تا این مسیر امیدوارکننده قوت بگیرد و ادامه یابد.

مدیر تلویزیون آیو در پایان با تشکر از مسئولان سازمان صدا و سیما که همواره در مسیر تسهیل فعالیت بخش خصوصی حرکت کرده‌اند، تصریح کرد: از عزیزان صدا و سیما خواهش می‌کنم تا ضوابط و مقررات این عرصه را به مرور شفاف‌تر و البته به صورت دائمی تثبیت کنند تا بتوانیم با قوت بیشتر به کار ادامه دهیم. البته می‌دانم این کار سختی است، چون نخستین تجربه است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟

بازگشت مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری به تلویزیون موضوعی قابل بحث میان مدیران صداوسیما و اهالی رسانه است هر چند مدیران رسانه ملی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مشکلی بابت ادامه فعالیت سلبریتی‌هایی همچون مهران مدیری و رامبد جوان در تلویزیون وجود ندارد، اما همچنان این فاصله حفظ شده است.

به گزارش فارس، یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد مانع بازگشت مدیری به تلویزیون می‌باشد بحث بر سر ادامه سرنوشت «دورهمی» و شکایت صداوسیما از او است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده این برنامه درباره سرنوشت قسمت‌های باقی مانده «دورهمی» گفت: ما قسمت‌های باقی مانده دورهمی را به شبکه نسیم تحویل دادیم و آن‌ها باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.

وی درباره شکایت صداوسیما از مجری این برنامه افزود: شکایت از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است.

کاشانی درباره ساخت فصل بعدی «دورهمی» بدون مهران مدیری با بیان اینکه بازنشسته شده است خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم!

پیشتر محمدرضا خشرو مدیر شبکه نسیم درباره این موضوع اظهار کرده بود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

لازم به ذکر است «دورهمی» که پخش آن از سال ۹۴ آغاز شد، در ابتدا در قالب تاک‌شو و با حضور چهره‌های معروف به روی آنتن می‌رفت، اما در ادامه این برنامه با تغییر قالب، به‌صورت یک مسابقه تلویزیونی به روی آنتن رفت.

دیگر خبرها

  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی