Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در راس هیئتی در سفری دو روزه از پروژه های نیمه کاره فرهنگی کردستان بازدید و در جریان پیشرفت آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، دکتر محمد حیدری، مشاور معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه این سفر از هنرستان هنرهای زیبا سنندج، پروژه ساختمان اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و مجتمع بانوان و خانواده این اداره کل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازدید از هنرستان هنرهای زیبا سنندج، که با همراهی مسئولان کشوری، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و کارشناس امور عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان انجام شد، در خصوص مواردی چون نبود امکانات تحصیلی، محوطه سازی، تکمیل نما ساختمان و پایان کار ساختمان بحث و تبادل نظر شد.

 

محمد حیدری، در این بازدیدها با تاکید بر توسعه زیربناهای فرهنگی اذعان کرد: توسعه فضاهای فرهنگی در تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است و لازم است با توسعه این مراکز فرهنگی در جهت رشد فرهنگ جامعه گام برداریم.

 

مشاور معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور قول داد که پروژه فرهنگی کردستان را ویژه ببینند و رایزنی های برای اتمام این پروژه ها انجام دهند.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مساجد مجلس نماز عید فطر مقام معظم رهبری فوتبال عید فطر کانون های مساجد جام جهانی فوتبال احزاب پروژه های نیمه کاره بازدید مسئولان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم