Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: برخی از اعضای کمیسیون از سال های قبل با زاهدی اختلاف نظر و از وی انتظاراتی داشتند که این موضوعات هیچ ارتباطی به بحث کمیسیون نداشت.

محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون و انتصاب محمدرضا عارف، به عنوان رئیس کمیسیون آموزش، پیرامون لابی های صورت گرفته در این خصوص، اظهار داشت: برخی از اعضای کمیسیون از سال های قبل با زاهدی اختلاف نظر و از وی انتظاراتی داشتند که این موضوعات هیچ ارتباطی به بحث کمیسیون نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنده لابی های صورت گرفته را به زاهدی عنوان کرده بودم، افزود: برخی از دوستان اصولگرای ما به عارف رای دادند و در نهایت 9 رای آقای زاهدی در برابر 13 رای آقای عارف قرار گرفت.

ابطحی تصریح کرد: معتقدم عارف از شخصیت وزینی برخوردار است و می تواند کمیسیون را به شکل علمی اداره کند.

عضو کمیسیون آموزش یادآور شد: باتوجه به اینکه زاهدی به عنوان رئیس کمیسیون، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز محسوب می شد و همراه با عارف که عضو این شورا بود دو حق رای در جلسات شورای عالی را داشت این بار با انتصاب عارف به عنوان رئیس کمیسیون  تنها از یک حق رای در شورا برخوردار هستیم که این موضوع می تواند یکی از خسارت های این انتصاب محسوب شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابطحی عارف کمیسیون آموزش لابی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی