Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متن ابلاغ شهریه مهدکودک‌ها در سال 97، به شرح ذیل است:

شهریه مصوب سال جاری مهدهای کوک به تفکیک محل(مرکز استان و مناطق/ شهرستان) و نوع فعالیت و با در نظر گرفتن ملاحظات به شرح ذیل تعیین و جهت اجرا ابلاغ می گردد.

1- شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری  قابلیت اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- شهریه مذکور شهریه پایه(شهریه مهدهای کودک یک ستاره مشروط) بوده و طبق روال سنوات گذشته به منظور عنایت بند(2) بخشنامه شماره 1/16002 مورخ 86/06/17 وزیر محترم وقت بازرگانی مبنی بر تعیین شهریه مهدهای کودک بر اساس درجه بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهدهای کودک شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 در صد و چهار ستاره 40 درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.

3- شهریه فوق بدون احتساب هزینه تغذیه (صبحانه و ناهار) در نظر گرفته شده است.

4- در صورتی که مهدهای کودک صبحانه و ناهار ارائه نمایند حداکثر هزینه مجموع آنها نباید از 950/000 ریال بیشتر  باشد. تفکیک هزینه صبحانه و ناهار بر عهده کمیته تخصصی استان می باشد. تهیه میان وعده بر عهده والدین می باشد.

5- تاکید می شود تهیه لوازم بهداشتی مصرفی مهدکودک (نظیر مایع دستشویی ، دستمال کاغذی و ...) به عهده مهدهای کودک می باشد.

6- تهیه لوازم التحریر موردنیاز کودک بر عهده والدین می باشد لیکن به منظور رفاه حال والدین و در صورت رضایت آنان و پرداخت هزینه مربوطه می تواند توسط مهد کودک تهیه گردد به شرط آن که لیست لوازم التحریر و قیمت آن قبلاً به تأیید بهزیستی شهرستان رسیده باشد.

7-هر مهدکودک تمام وقت(مهدکودکی که از ساعت 7:30 لغایت 15:30 فعالیت می نمایند) می تواند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری می تواند با توجه به رتبه ای که کسب نموده به همان تعداد فعالیت فوق برنامه اجرا نماید(یک ستاره مشروط لغایت چهارستاره) بنابراین در مجموع یک مهدکودک چهارستاره می تواند حداکثر (5) فعالیت را در قالب فوق برنامه در یکی از محورهای زیر اجرا نمایند:
الف) فعالیت های ورزشی      ب) فعالیت های هنری(نمایش خلاق، سفالگری، نقاشی)       ج) فعالیت های فرهنگی(آموزش ویژه قرآن به کودکان ....)
       7-1 ) بدیهی است انتخاب نوع فعالیت های فوق برنامه می بایست در راستای رشد و تکامل همه جانبه کودکان بوده، کاملاً منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی و همچنین مورد تائید کمیته تخصصی استان باشد.
  

     7-2) ساعت اجرای فوق برنامه توسط کمیته تخصصی استان تعیین و به مهدهای کودک ابلاغ می گردد.
  

     7-3) اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع می باشد.

       7-4 ) شهریه هر فعالیت فوق برنامه حداکثر 10 درصد شهریه نهایی مهد کودک می باشد.

     7-5 ) شرکت کودکان در فعالیت های فوق برنامه کاملاً اختیاری بوده و باید با رضایت کتبی والدین باشد.
 

    7-6) مهدکودک موظف است برای آن دسته از کودکانی که به هر دلیلی از کلاس های فوق برنامه استفاده نمی کنند برنامه جاری و تعریف شده خود را برگزار نمایند.

8- شهریه هر ساعت اضافه فعالیت های مهدکودک در هر گروه سنی از طریق زیر محاسبه خواهد شد:
"شهریه ماهیانه هر کودک در هر گروه سنی تقسیم بر ساعت فعالیت عادی مهدکودک در طول یک ماه برای همان گروه سنی (ساعات فعالیت عادی مهد کودک تمام وقت 192، نیمه وقت 95، شبانه یا شبانه روزی بر اساس 8 ساعت نگهداری کودک 192 ساعت)"

9- هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان با توافق والدین و مهدکودک به طور جداگانه احذ خواهد شد.

10- بخشنامه شهریه مصوب که از سوی استان برای مهدکودک ارسال خواهد شد، می بایست در معرض دید عموم والدین و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی استان قرار گیرد.

11- اطلاع رسانی در خصوص سامانه پیامک دفتر امور کودکان و نوجوانان به شماره 3000012333 می بایست به نحو مقتضی در تمام مهدهای کودک صورت پذیرد.

12- در راستای حمایت از والدین و مهدهای کودک و اطلاع طرفین از تعهدات و خدمات، ضروری است فرم قرارداد دریافت خدمات رشد و تکامل همه جانبه فی مابین والدین و مهدکودک که به تأیید دفتر حقوقی سازمان نیز رسیده است، در اختیار تمامی مهدهای کودک قرار گرفته و هنگام ثبت نام کودک تکمیل گردد.

جداول طبق بخشنامه شماره 26724/96/700 مورخ 96/2/30 ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور :


جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران، شمیرانات سال 98-97 (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی  تمام وقت نیمه وقت 1 شیرخوار 6 ماه تا 2 سال  6.180.000 4.730.000 2 نوپا 3-2 سال 4.430.000 3.320.000 3 نوباوه 6-3 سال 4.330.000 3.240.000

جدول شهریه‌ مهد کودک‌های استان تهران، شهر تهران، مناطق 2 الی 8 و 22 سال 98-97 (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 4.360.000 3.320.000 2 نوپا 3-2 سال 3.900.000 3.000.000 3 نوباوه 6-3 سال 3.900.000 3.000.000

جدول شهریه مهدهای کودک‌ استان تهران/ شهر تهران، مناطق 9 الی 14، 17، 18، 21 سال 97-98 (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه‌وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 4.220.000 3.240.000 2 نوپا 3-2 سال 3.610.000 2.780.000 3 نوباوه 6-3 سال 3.000.000 2.300.000

جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران/ شهر تهران، مناطق 15-20 و شهرستان ری سال 98-97 (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه‌وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 4.200.000 3.320.000 2 نوپا 3-2 سال 2.540.000 1.950.000 3 نوباوه 6-3 سال 2.370.000 1.830.000

جدول شهریه مهدهای کودک استان تهران، شهرستان‌های تابعه سال 98-97 (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه‌وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 3.350.000 2.700.000 2 نوپا 3-2 سال 2.760.000 2.200.000 3 نوباوه 6-3 سال 1.370.000 1.100.000

منبع: فارس

انتهای پیام/

شهریه مهد کودک‌ها در سال 97 به تفکیک مناطق+جزئیات نرخ‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۹؛ باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده / هشدار برای ۱۰ استان

آفتاب‌‌نیوز :

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات کرمان و برخی مناطق شرق و شمال شرق رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

فردا جمعه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، برخی مناطق استان‌های یزد، کرمان، جنوب اصفهان، شنبه در برخی مناطق استان فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، و مناطقی از آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه آینده در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش روی می‌دهد.

 دوشنبه هفته آینده ۱۳ فروردین بارش‌ها در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه دارد. طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

توصیف سامانه: نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌غرب، تداوم فعالیت سامانه قدیم در نیمه‌شرقی و در نواحی مستعد ناپایداری‌های همرفتی

زمان پایان: جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

نوع مخاطره: بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف، در نقاط گرمسیر با رعدوبرق، وزش بادشدید، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد تگرگ، در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه

منطقه اثر:

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۹: لرستان، مرکزی، اصفهان، یزد، ارتفاعات مازندران، جنوب خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال فارس، شمال غرب کرمان.

جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰: شرق اصفهان، یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان.

اثر مخاطره: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، مه، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال و محصولات کشاورزی.

توصیه: احتیاط در سفر‌های برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هرگونه عملیات کشاورزی.

توصیف سامانه: افزایش گرادیان فشاری

زمان پایان: جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

نوع مخاطره: وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک

منطقه اثر:

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۹: بوشهر، کرمانشاه، ایلام، شمال اصفهان.

جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰: شرق سمنان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان.

اثر مخاطره: احتمال اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهر، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، باغی و زراعی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به ماشین‌آلات کشاورزی، نهال و محصولات کشاورزی.

توصیه: احتیاط در سفر‌های بین شهری، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هرگونه عملیات کشاورزی.

توصیف سامانه: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا

زمان شروع: پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۹

زمان پایان: جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه‌ای تا ۳۲ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج در سواحل تا ۱.۷ متر و دور از ساحل بیش از ۱.۷ متر

منطقه اثر:

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ و جمعه ۱۴۰۳/۰۱/۱۰: مناطق ساحلی و دور از ساحل جنوب استان بوشهر و استان هرمزگان، در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز.

اثر مخاطره: خطر غرق‌شدن شناگران، پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در تردد‌ها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک، قایق‌های صیادی و نیمه سنگین، اختلال در فعالیت سکو‌های نفتی.

توصیه: منع شنا، منع فعالیت‌های تفریحی و شیلاتی، اجتناب از تردد شناور‌های سبک و نیمه سنگین، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکو‌های نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پیش بینی باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۹؛ باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده / هشدار برای ۱۰ استان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۹؛هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان
  • فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛هشدار هواشناسی برای سواحل دریای خزر