Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:43:05 GMT

ترافیک در محورهای منتهی به تهران/گرد و خاک در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۱۸۸۴

ترافیک در محورهای منتهی به تهران/گرد و خاک در خوزستان

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج چالوس در مسیر شمال به جنوب و محدوده سد کرج، باند شمالی آزادراه تهران کرج(از گرمدره تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج قزوین(از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری) گزارش شده است؛ این ترافیک نیمه سنگین و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش پراکنده نیز گفت: در استان اردبیل(محور اردبیل-سراب) نیز شاهد بارش پراکنده هستیم که ضروری است راننده های محترم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به وزش باد و گرد و خاک نیز اشاره کرد و گفت: در استان خوزستان(محورهای اهواز – سوسنگرد، اهواز – شوش، هندیجان-امیدیه و آزادراه خلیج فارس) گزارش شده است.

وی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

کد خبر 4325214

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک سرهنگ نادر رحمانی گرد و غبار شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ترافیک بیمه پلیس راهور عید سعید فطر راهپیمایی روز قدس سرهنگ نادر رحمانی سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست سازمان هواشناسی محمد علی افشانی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از خروج تعداد ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیشترین میزان خروجی استان از محور آزادراه رشت - قزوین با تردد ۳۷۱ هزار و ۸۰۸ وسیله نقلیه است.

غلامعلی نیک فهم امروز ۹ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

وی همچنین از خروج تعداد ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۵۸۷ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با ۳۷۱ هزار و ۲۱۵ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

نیک فهم، بیشترین میزان خروجی استان را نیز محور آزادراه رشت - قزوین با تردد ۳۷۱ هزار و ۸۰۸ وسیله نقلیه دانست و بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان روان است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۷۲۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده؛ اوج تردد در محورهای استان نیز در روز یکشنبه، ۵ فروردین ماه با متوسط تردد ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع ۱۲ هزار و ۳۶۰ سفر درون استانی برای جابجایی ۵۲ هزار و ۵۴۸ نفر مسافر انجام شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۷۷۶۳ سفر برون استانی با جابجایی ۳۳ هزار و ۷۷۲ نفر مسافر داشتیم.

وی مجموع سفرهای انجام شده و مسافران جابجا شده را به ترتیب ۲۰ هزار و ۱۲۳ سفر و ۹۸ هزار و ۹۷ مسافر دانست و تاکید کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۴.۴ درصدی در تعداد سفرها و ۸.۳۶ درصدی در تعداد مسافران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد